خرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستانخرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستان

بلیط هواپیما کربلا اربعین 1400 | قیمت پرواز تهران به نجف و بغداد اربعین 1400 | خرید بلیت اربعین

بلیط هواپیما اربعین کربلا 1400

خرید اینترنتی بلیط هواپیما نجف و بغداد برای سفر به کربلا اربعین 1400

اگر مایل هستید تا بدانید بلیط اربعین 1400 برای سفر به کربلا عراق در تایم پیک اربعین امسال را چگونه می بایست تهیه کنید در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت بهاران سیر (تاسیس 1385) با داشتن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری در خدمت مسافرین مسیر هوایی جهت پرواز به فرودگاه نجف و بغداد و سایر خطوط هوایی است.

معمولاً همه ساله پروازهای چند روز مانده به اربعین طبق بخشنامه سازمان هواپیمایی و بر اساس برنامه پروازی تایید شده بر روی سیستم ها لود می شود و حتّی احتمال دارد که به صورت حضوری در مراکز منتخب و معرفی شده سازمان به فروش برسد.

چرا در اربعین به کربلا سفر می کنیم؟

اربعین حسینی ، چهلمین روز از سالگرد شهادت سومین امام شیعیان (حسین ابن علی) در واقعه عاشورا ست که مراسم پیاده روی اربعین از شهر نجف تا کربلا معلی در عراق بزرگترین گردهمایی عمومی سالانه در جهان است.

این مراسم میلیونی یکی از قدرتمندترین نمادهای همبستگی میان جهان تشیّع است بوده و گروههایی از مسلمانان شیعه، سنی، مسیحی، ایزدی و پیروان دیگر آیین‌ها هم در آن حضور داشته‌اند.

شیعیان برای بستن میثاقی عاشقانه با پای پیاده از شهر نجف رهسپار زیارت سید الشهدا می شوند تا همانند ایشان زندگی شجاعانه و با عزّت و آزادگی و تن ندادن به ذلت ها را با امام خود عهدی دوباره ببندند و سرلوحه خویش سازند.

برای سفر به کربلا در اربعین 1400 آیا ویزا لازم است؟

طبق اخبار و شنیده ها برای سفر به کربلا در اربعین 1400 ، معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفته :

چنانچه اعزام زائران کشورمان به عراق آغاز شود، ویزای آنها رایگان خواهد بود!

منبع خبر: تسنیم

حتماً مقاله ویزا عراق برای اربعین 1400 را مطالعه بفرمائید. خبرهای راجع به ویزا عراق در آنجا بروزرسانی خواهد شد.

از بخشنامه ها و اخبار سفر به کربلا در اربعین 1400 چگونه مطلع شوید؟

احتمالاً امسال راه برای زیارت عتبات باز خواهد شد؛ البته برآورده شدن این آرزو به اعلام موضع دولت عراق و شرایطی که تعیین می‌‌کند بستگی دارد.

درصورت اعلام شرایط و بخشنامه جدید ما حتماً به فالوئر و دنبال کننده های پیج اینستاگرام خود این موضوع را اطلاع رسانی خواهیم کرد. پس چنانچه مایل هستید که از این موضوع مطلع شوید حتما ما را فالو کنید.

مختصری از جاذبه های توریستی و زیارتی در عراق

در کشور کهن و باستانی عراق جاذبه های متعدد توریستی ، زیارتی ، فرهنگی و طبیعی وجود دارد :

  • حرم مطهر امام علی ابن ابی طالب در شهر نجف اشرف
  • حرم مطهر امام حسین ابن علی در شهر کربلا (نینوا)
  • قتلگاه امام حسین در کربلا
  • بین الحرمین ( فاصله بین حرم امام حسین تا حرم حضرت عباس)
  • حرم مطهر حضرت عباس ابن علی در کربلا
  • حرم مطهر امامین کاظمین (امام کاظم و امام جواد – پدر و پسر امام رضا علیهم السلام)
  • حرم امامین عسکریین در سامرا
  • قبرستان وادی السلام در نجف عراق
  • مسجد بزرگ سامرا
  • مرقد مطهر نرجس خاتون در سامرا
  • کاخ فاو در بغداد
  • مسجد ام القری در بغداد
  • شهر تاریخی مدائن و طاق کسری در استان دیاله
  • مسجد حنانه
  • آرامگاه کمیل ابن زیاد (از صحابه امام علی ع)
  • نهر علقمه در کربلا
  • تل زینبیه و خیمه گاه در کربلا
  • رود دجله و فرات
  • شهر زیبای حلّه
  • حرم طفلان مسلم ابن عقیل
  • آرامگاه میرزا تقی خان امیرکبیر در کربلا
  • مرقد حرّ بن ریاحی در کربلا
  • مسجد صاحب الزمان در کربلا
  • سرداب غیبت امام زمان در سامرا
  • شهر باستانی هترا (شهر باستانی الحضر)
  • مسجد کوفه و مقام های متعدد داخل این مسجد
  • محراب و محل ضربت و شهادت امام علی ابن ابی طالب
  • قبر مختار ثقفی و هانی ابن عروه در مسجد کوفه
  • آرامگاه خواجه نصیر طوسی در بغداد
  • قصر دارالاماره در کوفه
  • برج نمرود
  • مسجد سهله و مقام های متعدد داخل آن
  • مرقد میثم تمار

 

چرا مسافرین کربلا عراق ، بهاران تراول را برای خرید بلیط کربلا انتخاب می کنند؟

کمترین قیمت بلیت نجف و بغداد

درمقابل سایر آژانسها و سایتها ،همواره تلاش نموده ایم تا با یافتن بلیت هواپیمای نجف و بغداد برای مسافرین کربلا در اربعین ، سفر ارزان تر و مقرون به صرفه تری را رقم بزنیم.

نمایندگی رسمی بلیت نجف ، بغداد

ما با داشتن مجوز رسمی هواپیمایی کشوری برای صدور بلیت پروازهای بین المللی و باسابقه درخشان بیش از 15 سال در خدمت هم میهنان عزیز و زایرین سید الشهدا بوده ایم.

بلیت کربلا و نجف گروهی

توریستهای گروهی و یا زایرین و کاروان های زیارتی می توانند با تخفیف و قیمت بهتری از بهاران تراول بلیت خود را تهیه نمایند. در صورتیکه تعداد شما بیش از 10 نفر هست حتماً برای دریافت نرخ بهتر با ما تماس بگیرید.

پشتیبانی بلیت نجف و بغداد

تیم حرفه ای و باتجربه ما در تمامی خدمات صدور ، استرداد و تغییرات پرواز و کنسلی بلیت پروازهای نجف و بغداد و کربلا ، سریع ترین و بهترین نتیجه را برای زایرین به ارمغان آورده است.

رزرو اینترنتی بلیط نجف و بغداد و کربلا

بلیط های پرواز از نوع الکترونیکی و ایتیکت ( Eticket ) است که مزیت خوبی برای مسافران ایجاد کرده تا در هرجای کشور که باشند بتوانیم بلیت نجف و بغداد را صادر و برایشان از طریق تلگرام،واتساپ،یا ایمیل ارسال نمائیم تا براحتی به شهر کربلا بروند.

اگر شروع سفر شما از خارج از کشور ایران است و می خواهید به شهرهای مختلف عراق و یا به ایران سفر کنید، مقاله بلیط سوتو پروازهای خارجی را بخوانید.

خرید تلفنی بلیط اربعین 1400 

برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر و یا خرید تلفنی بلیط با اپراتور این شرکت در ساعات اداری به شماره 02165262656 تماس حاصل فرمائید.

حتی اگر از جای دیگر نتوانستید بلیط برای کربلا تهیه کنید باز هم با ما تماس بگیرید تا در ایام پیک و غیر پیک هم برایتان بلیت نجف و بغداد عراق را صادر کنیم!

کارشناسان با تجربه ما منتظر تماس شما هستند تا بهترین راهنمایی را برای سفر به عراق را ارائه دهند و به سرعت بلیط کربلا برایتان ارسال شود!

قیمت بلیط تهران به نجف اربعین 1400

هر سال سازمان هواپیمایی کشوری تعرفه قیمت برای پروازهای اربعین تهران به نجف درنظر می گیرد. قیمت بلیط مسیر هوایی تهران به نجف اربعین 1400 به تاریخ و یکطرفه یا دو طرفه بودن آن، ایرلاین و کلاس پروازی وابسته است.

برای رزرو بلیط تهران به نجف اشرف و مسیر برگشت آن پرواز نجف به تهران اربعین 1400 می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت بلیط تهران به بغداد اربعین 1400

سازمان هواپیمایی کشوری معمولاً محدوده نرخی و یا نرخ ثابتی برای پروازهای تاریخ اربعین درنظر می گیرد. البته قیمت بلیط مسیر هوایی تهران به بغداد اربعین 1400 به تاریخ و یک طرفه یا دو طرفه بودن آن و ایرلاین و کلاس پروازی انتخابی بستگی دارد.

برای رزرو بلیط تهران به بغداد و مسیر برگشت آن پرواز بغداد به تهران اربعین 1400 می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت بلیط مشهد به نجف اربعین 1400

هر سال سازمان هواپیمایی کشوری تعرفه قیمت برای پروازهای اربعین مشهد به نجف درنظر می گیرد. قیمت بلیط مسیر هوایی مشهد به نجف اربعین 1400 به تاریخ و یکطرفه یا دو طرفه بودن آن، ایرلاین و کلاس پروازی وابسته است.

برای رزرو بلیط مشهد به نجف اشرف و مسیر برگشت آن پرواز نجف به مشهد اربعین 1400 می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت بلیط مشهد به بغداد اربعین 1400

سازمان هواپیمایی کشوری معمولاً محدوده نرخی و یا نرخ ثابتی برای پروازهای تاریخ اربعین درنظر می گیرد. البته قیمت بلیط مسیر هوایی مشهد به بغداد اربعین 1400 به تاریخ و یک طرفه یا دو طرفه بودن آن و ایرلاین و کلاس پروازی انتخابی بستگی دارد.

برای رزرو بلیط مشهد به بغداد و مسیر برگشت آن پرواز بغداد به مشهد اربعین 1400 می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید بلیط هواپیما از اصفهان به نجف اربعین 1400

برای خرید بلیط پروازهای اربعین اصفهان به نجف سازمان هواپیمایی زمان و محدوده نرخی تعیین می کند که قیمت بلیط مسیر هوایی اصفهان به نجف اربعین 1400 به تاریخ و یکطرفه یا دو طرفه بودن آن، ایرلاین و کلاس پروازی وابسته است.

برای رزرو بلیط اصفهان به نجف اشرف و مسیر برگشت آن پرواز نجف به اصفهان اربعین 1400 می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید بلیط هواپیما از نجف به اصفهان اربعین 1400

برای خرید بلیط پروازهای اربعین نجف به اصفهان زمان رزرو و محدوده نرخی توسط سازمان هواپیمایی تعیین می شود که قیمت بلیط مسیر هوایی نجف به اصفهان در اربعین 1400 به تاریخ و یکطرفه یا دو طرفه بودن آن، ایرلاین و کلاس پروازی وابسته است.

برای رزرو بلیط نجف به اصفهان و مسیر برگشت آن پرواز اصفهان به نجف اربعین 1400 می توانید با ما تماس بگیرید.

فیلم زیبایی از کربلا در اربعین

این فیلم زیبا و کوتاه لحظه هایی ناب از حرم امام حسین و حضرت عباس و عزاداری شیعیان را نشان می دهد و شما را برای دقایقی چند به زیارت عشق می برد. ” التماس دعا “

 

هزینه‌های سفر به کربلا به چه صورت است؟

بغیر از هزینه بلیط رفت و برگشت به نجف یا بغداد از طریق هوایی ، و یا بلیط اتوبوس برای رسیدن به این شهر مقدس و زیارتی ، هزینه محل اقامت و خورد و خوراک و گشت ها و بیمه مسافرتی خود را هم در نظر داشته باشید.

از زمانی که ارزش ریال پول ملی ، در قبال ارزش دلار و یا دینار عراق افت کرده ، باعث افزایش هزینه این سفر شده است و گرچه تورم نرخی در عراق آن چنان نبوده ولی بدلیل کاهش ارزش پول ریال در قبال آن ، هزینه بیشتری به زایر تحمیل شده است.

کرایه تاکسی و یا اتوبوس ها ، هزینه اقامت در هتل و یا هتل آپارتمانهای مستقر در عراق ، و هزینه های پذیرایی برای سه وعده غذایی خود را به صورت دینار یا دلار به همراه داشته باشید و در هنگام خرید مراقب محاسبه درست وجوه باشید.

بهترین زمان سفر به کربلا چه موقع است؟

گرچه زیارت اباعبدالله در هر زمانی لذت بخش است ولی به دلیل قرار گرفتن کربلا در ناحیه گرمسیری ، تابستان وقت خوبی برای سفر به آن نیست و بهترین زمان سفر به کربلا فصل پاییز و زمستان‌ و اوایل بهار است.

در تابستانبدلیل گرمای شدید و خرماپزان، تحمل دما برای زایر طاقت فرسا است ولی در فصل پاییز و زمستان بهترین موقع برای سفر به سرزمین عشق است که هوا خنک و مطبوع می شود.

البته حتماً قبل از سفر در اپلیکیشن های آب و هوایی وضعیت شهر کربلا و مسیرهای منتهی به آن را بدقت بررسی بفرمائید.

تلفن آژانس هواپیمایی در شهریار

خرید بلیط هواپیما از تهران به نجف و بغداد ویژه اربعین 1400

خرید بلیط هواپیما تهران به نجف و تهران به بغداد یکی دیگر از خدمات “بهاران تراول” است که می‌توانید بعد از تعیین بخشنامه سازمان آنرا رزرو کنید.

ایرلاین های متعددی خط پروازی تهران به نجف و بغداد را برای سفر به کربلا پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط کربلا خود را تهیه کنید.

ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به کربلا

همانطوری که می دانید شهر کربلا فعلاً فرودگاهی ندارد و درحال برنامه ریزی برای ساخت آن هستند ولی برای سفر به کربلا می توانید از شهر نجف اشرف که 78 کیلومتر با کربلا فاصله دارد استفاده کنید.

ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به نجف یا کمترین نرخ بلیط تهران به بغداد را بر اساس تاریخ و کلاس پروازی و شرکت هوایی انتخابی شما ارائه می دهیم.

البته قیمت‌ها در ایام اربعین معمولاً به صورت بخشنامه ای ثابت بوده ولی در سایر تاریخها متغیر است. ولی همیشه تلاش خود را می نمائیم تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به کربلا را برای شما عزیزان فراهم کنیم

بلیط لحظه آخری تهران به نجف

بلیط لحظه آخری تهران به نجف به ندرت اتفاق می افتند ولی اگر مسافرین از کلاس نرخی های پایین تر که بر روی سیستم رزرو زودتر از سایر کلاس نرخی های گرانتر باز می شوند استفاده کنند هزینه کمتری می پردازند.

پس آن خریداری که زودتر رزرو کند احتمال یافتن نرخ پایین تر تهران نجف را بدست می آورد.

اطلاعات پرواز تهران به نجف

مدت پرواز بین تهران به نجف با توجه به موارد متعددی مثل وضعیتی آب و هوایی ممکن است تغییر کند.

پرواز تهران به نجف در روزهای متعددی در دسترس مسافران است و شرکت های هواپیمایی‌گوناگونی ارائه دهنده خدمات پرواز تهران به کربلا هستند که شما می‌توانید جزنیات این پرواز را از کارشناسان ما بپرسید.

قیمت هتل در کربلا اربعین 1400

هزینه هتل در کربلا بستگی به عوامل مختلفی مانند لوکس بودن هتل (درجه بندی ستاره هتل ها در عراق خیلی مرسوم نیست) ، فاصله هتل تا حرم مطهر ، امکانات هتل ، تاریخ ورود و خروج مسافر در تایم پیک یا غیر پیک و خدمات پذیرایی آن دارد.

به طور معمول و بر اساس موارد فوق در کربلا از 20$ تا 200$ بابت هر شب هر نفر می توان اتاق رزرو کرد.

قیمت هتل در نجف اربعین 1400

هزینه هتل های نجف اشرف هم بسته به عوامل مختلف مانند لوکس بودن هتل ، فاصله هتل تا حرم مطهر امام علی ، امکانات و پذیرایی و خدمات هتل ، تاریخ ورود و خروج مسافر در تایم پیک یا غیر پیک آن دارد.

هزینه اقامت در نجف از کربلا گرانتر است و بسته به آیتم ها از 25$ به بالا بابت هر شب هر نفر می توان اتاق خود را رزرو کرد.

قیمت هتل در بغداد اربعین 1400

هتلهای بغداد چون در پایتخت عراق واقع شده اند نسبت به سایر شهرها گرانتر بوده و قیمت به عوامل متعدد لوکس بودن هتل ، فاصله هتل تا مرکز شهر ، امکانات و پذیرایی و خدمات هتل ، تاریخ ورود ، خروج مسافر در تایم پیک یا غیر پیک وابسته است.

قیمتها از 65$ تا 300$ بابت هر شب هر نفر در هتلهای بغداد است و معمولاً غیر از زایر و بیشتر مسافرهای تجاری اقامت می یابند.

نقشه شهر کربلامعلی در عراق

نقشه شهر نجف اشرف در عراق

سوالات متداول و پر تکرار برای اربعین 1400

تاریخ پیش فروش بلیط اربعین 1400 کی و چه تاریخی هست؟

بدلیل تقاضای بالای سفر به کربلا در اربعین ، و جهت اعتدال در عرضه فروش بلیط هواپیما اربعین ، هر سال سازمان هواپیمایی کشوری ، تاریخی را برای فروش آن در نظر می گیرد که اعلام می شود.

بهترین زمان سفر به کربلا ؟

بهترین زمان سفر به کربلا فصل پاییز و زمستان‌ و اوایل بهار است.در تابستان بدلیل گرمای شدید و خرماپزان، تحمل دما برای زایر طاقت فرسا است.

بلیط لحظه آخری نجف و بغداد برای اربعین 1400 را چگونه پیدا کنم؟

بعد از مشخص شدن بخشنامه سازمان هواپیمایی و اعلام آن برای یافتن بلیط لحظه آخری نجف یا بغداد با ما تماس بگیرید.

هزینه های سفر به کربلا به چه صورت است؟

بغیر از هزینه بلیط رفت و برگشت به نجف یا بغداد از طریق هوایی ، و یا بلیط اتوبوس برای رسیدن به این شهر مقدس و زیارتی ، هزینه محل اقامت و خورد و خوراک حداقل سه وعده غذایی و آب شرب مصرفی و ترانسفر و گشت شهری و بیمه مسافرتی خود را هم در نظر داشته باشید.

قیمت بلیط تهران به نجف یا بغداد در اربعین چقدر است؟

هر سال سازمان هواپیمایی کشوری تعرفه قیمت برای پروازهای اربعین تهران به نجف درنظر می گیرد.

قیمت بلیط مشهد به نجف یا بغداد در اربعین چقدر است؟

بعد از مشخص شدن تعرفه نرخی سازمان هواپیمایی کشوری برای پروازهای اربعین ، قیمت بلیط مشهد به نجف یا مشهد به بغداد مشخص می شود.

کلمات کلیدی :

رزرو هتل در کربلا

هتل ارزان در کربلا

مرکز رزرواسیون هتل در کربلا

لیست هتل های کربلا

رزرو هتل در کاظمین

مهمانپذیر در کربلا

قیمت اجاره خانه در کربلا

قیمت هر شب هتل در کربلا

رزرو هتل در عراق

قیمت هر شب هتل در کربلا

خرید اینترنتی اتاق هتل در کربلا

رزرو بلیط نجف ماهان

بلیط تهران به نجف ماهان

بلیط تهران به نجف معراج

بلیط تهران به نجف قشم ایر

قیمت بلیط تهران به نجف ماهان

قیمت بلیط تهران به نجف قشم ایر

پرواز ماهان تهران به نجف

پرواز ماهان تهران به بغداد

پرواز معراج تهران به نجف

خرید اینترنتی بلیط ماهان به کربلا

خرید آنلاین بلیت کربلا با ماهان

خرید اینترنتی بلیط نجف ماهان

صدور بلیت ارزان کربلا

بلیط ارزان اربعین امسال

قیمت بلیط اربعین 1400

نمایندگی صدور بلیط نجف برای اربعین 1400

تلفن و آدرس نمایندگی بلیط اربعین 1400

نمایندگی صدور بلیت کربلا

رزرو پروازهای کربلا

رزرو پرواز نجف اربعین

رزرو پرواز بغداد اربعین 1400

قیمت بلیت تهران کربلا

قیمت بلیت کربلا تهران

flights between tehran najaf

how much is tehran najaf tickets?

نرخ بلیت تهران کربلا

بلیت لحظه آخری تهران کربلا

قیمت بلیت تهران به نجف

قیمت پروازهای کربلا

قیمت پروازهای نجف و بغداد ویژه اربعین 1400

قیمت بلیت نجف ژانویه

قیمت بلیت نجف فوریه

قیمت بلیت نجف مارچ

قیمت بلیت نجف آوریل

قیمت بلیت کربلا