خرید بلیط هواپیما وان ترکیه با پرواز مستقیم تهران وان | Tehran to Van

می خواهید به شهر زیبای وان ترکیه سفر کنید و یا به فستیوال های خرید در وان بروید و بلیط هواپیما وان را نمی دانید چگونه تهیه کنید؟ بهاران سیر از سال 1385 جهت ارائه خدمات مسافرتی در مسیرهای مختلف و متنوع خطوط هوایی داخلی و خارجی در خدمت شماست.

همه ساله با توجه به تقاضای زیاد مسافرین بدلیل تعطیلات عید نوروز و یا شرکت در فستیوال های خرید در شهر وان و استفاده از تخفیف های عالی اجناس آنجا ، ایرانیان به شهر وان ترکیه سفر می کنند که سابقاً به صورت زمینی می رفتند ولی الان می توانند براحتی به آنجا پرواز کنند.

شهر وان ترکیه جزء شهرهای مرزی و توریستی ترکیه است که فاصله یک و نیم ساعته از مرز ایران دارد و این شهر نسبتاٌ کوچک با جمعیت ترک نشین دارای مردمی مهمان نواز و خون گرم است و دارای امکانات رفاهی چون مراکز خرید ، دریاچه ، تورهای جزیره و … است.

برای اطلاعات جامع و راهنمای سفر به وان و رزرو انواع تور هوایی و زمینی وان ، رزرو هتل در وان و ترانسفر با “بهاران تراول” همراه باشید.

پرواز از تهران به شهر وان با کدام ایرلاین (شرکت هوایی) انجام میشود؟

هواپیمای شرکت کاسپین اولین خط هوایی هست که از ایران به وان ترکیه خط پروازی برنامه ریزی شده در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته معمولاً ساعت 17:40 از فرودگاه تهران (امام خمینی | IKIA) برقرار کرده است.

اشتباهی که برای برخی از مسافرین ایجاد مشکل می کند ، موکول کردن رزرو آنلاین و اینترنتی بلیط هواپیما وان ویژه عید نوروز 1401 و نیز درخواست خرید بلیط وان را به چند روز قبل از عید نوروز موکول می نمایند که معمولاً هم اکثر صندلی های پرواز در آن زمان پر شده یا محدود خواهند بود.

به دلیل تقاضای بالای سفرهای نوروزی با پرواز پیگیری لازم برای تهیه بلیط تهران به وان را انجام دهید و به روزهای پایانی سال آنرا موکول ننمائید!

پیج اینستاگرام ما را برای اطلاع از بهترین قیمت های پرواز وان دنبال کنید

کانال تلگرام ما را برای اطلاع از قیمت آفر پروازهای وان دنبال کنید

سایت خرید آنلاین و اینترنتی بلیط هواپیما وان

خرید آنلاین بلیط هواپیما وان ویژه نوروز 1401

امروزه بلیط های هواپیما از نوع بلیط الکترونیکی و ای تیکت ( Eticket ) صادر میشود و در هرجای کشور عزیزمان که باشید می توانید آنرا از طریق سایت ما خریداری نمایند.

همچنین در سیستم صدور آنلاین بلیط هواپیما که در دفتر این شرکت مستقر است ،بلیط مسیر دلخواه تان را صادر و برایتان از طریق تلگرام،واتساپ،یا ایمیل و یا پستی ارسال می نمائیم تا براحتی به سفر خود به شهر وان در تعطیلات عید نوروز 1401 بروید.

خرید تلفنی بلیط وان ویژه عید نوروز 1401

برای کسب هرگونه اطلاعات قیمت و ساعات حرکت پروازهای وان ویژه نوروز 1401 می توانید با اپراتورهای این شرکت در ساعات اداری به شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

در هر جای ایران زمین که هستید بلیط هواپیما تهران به وان خود را برروی تلگرام یا واتساپ یا ایمیل دریافت کنید. کارشناسان با تجربه ما منتظر تماس شما هستند تا بهترین راهنمایی را برای سفر شما با پروازهای وان در نوروز 1401 ارائه دهند و به سرعت بلیط را برایتان ارسال کنند!

قیمت بلیط هواپیما وان

عوامل زیادی مانند کلاس نرخی بلیط هواپیما ، و نیز تاریخ های موثر حرکت پروازها و خدماتی که در پرواز به عنوان پذیرایی و امکانات و سرویس دهی به مسافرین ارائه می گردد ، تعیین کننده قیمت بلیط پروازهای وان ترکیه خواهد بود.

البته این شرکت با ارائه کمترین قیمت بلیط هواپیما وان به صورت چارتری یا سیستمی و از نوع لحظه آخری سعی در جلب رضایت هم میهنان محترم دارد.

“قبلاً برای سفر به وان ترکیه می بایست به صورت زمینی و با اتوبوس سفر می کردید ولی با راه اندازی خط پروازی مستقیم از تهران به وان ترکیه تنها با حدود یکساعت پرواز به این شهر خواهید رفت.”

سفر به وان با هواپیما
اینستاگرام پرواز لحظه آخری

بلیط هواپیما تهران به وان ترکیه

ایرانیان عزیز و مخصوصاٌ آن دسته از مسافرینی که به تهران یا حومه نزدیک هستند می توانند از طریق مسیر هوایی تهران – وان به صورت مستقیم و در کمتر از یکساعت به این شهر توریستی زیبا سفر کنند.

بدلیل مسافت کم این مسیر معمولاً نرخ پرواز وان بسیار مناسب و ارزان است که میتوانید به صورت لحظه ای آنرا از طریق سایت این شرکت بررسی بفرمائید.