خرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستانخرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستان

بلیط هواپیما تهران | بلیط چارتر تهران | خرید اینترنتی بلیت تهران | قیمت بلیط لحظه آخری تهران

بلیط هواپیما تهران لحظه آخری چارتر تهران ارزان

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران

بهاران سیر یکی از نمایندگی فروش بلیط هواپیما تهران در مسیرهای مختلف و متنوع خطوط پروازی موجود در ایران است و بهترین قیمت بلیط تهران را برایتان به ارمغان می آورد.

ما از سال 85 با گرفتن مجوز رسمی از هواپیمایی کشوری در خدمت مسافرین عزیز مسیر هوایی به تهران هستیم.

چرا سفر هوایی به تهران ؟

تهران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت کشور عزیزمان ایران با حدود ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار رفته و سومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است.

تهران کانون اقتصادی ایران است و نخستین منطقهٔ صنعتی این کشور محسوب می‌شود. این شهر یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری ایران به حساب می‌آید و دارای مجموعه‌ای از جاذبه‌های گردشگری است که شامل کاخ‌ها و موزه‌هایش می‌شود.

برج آزادی نماد تهران است و از منشور کوروش بزرگ، برای نخستین‌بار در این مکان پرده‌برداری شد. برج میلاد نیز نماد دیگر تهران و بلندترین برج ایران است.

اگر می خواهید از شهرهای دیگر ایران و یا از کشورهای دیگر به تهران سفر کنید پیش از آغاز سفر به تهران بهتر است با جاهای دیدنی این شهر هم آشنا شوید.

در حال حاضر از اکثر شهرهای مهم ایران پروازهای تهران با ایرلاینهای مختلفی برقرار است.

نقشه تهران و موقعیت فرودگاههای مهرآباد و امام خمینی تهران

رزرو آنلاین بلیط تهران

امروزه بلیت پروازهای تهران از نوع بلیط الکترونیکی و ای تیکت ( Eticket ) است که مزیت خوبی برای مسافران ایجاد کرده تا در هرجایی که باشند بلیت تهران را به صورت آنلاین خریداری کنند.

و همچنین اگر به هردلیلی نمی توانید خرید اینترنتی بلیط تهران را انجام دهید ما آنرا برای شما صادر و از طریق تلگرام،واتساپ،یا ایمیل ارسال می نمائیم تا براحتی به صورت هوایی به تهران بروید.

شما می توانید پروازهای تهران را در “سایت بوک چارتر” بررسی کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران

خرید اینترنتی بلیت تهران باعث رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی به این شهر شده و با مراجعه به وبسایت “بوک چارتر” می توانید براحتی و سریع و بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید آنلاین بلیت هواپیما تهران را انجام دهید.

خرید اینترنتی بلیت هواپیما تهران در “سایت بوک چارتر” ، فقط نیاز به کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم پویا آن و مشخصات مسافرتان دارد و برای خرید آنلاین بلیت هواپیما تهران ، الزامی به ثبت نام در سایت نبوده و می توانید به صورت عمومی هم خرید کنید.

برای آن دسته از مسافرینی که به دنبال بلیط لحظه آخری تهران هستند، پاییز بهترین زمان خرید بلیط تهران است زیرا هم پرواز و هتل و حتی تور تهران با کمترین مخارج ممکن می شود.

در مناسبتها و تعطیلات، قیمت پروازهای تهران نوسان بیشتری داشته و ممکن است بلیط رفت و برگشت تهران به سرعت پر شده و جای خالی با نرخ مناسب پیدا نشود.

برای اطلاع به موقع از قیمت بلیط تهران به سایت بوک چارتر مراجعه کنید.

بغیر از تاریخ سفر و تاریخ خرید، نوع ایرلاین انتخابی تان و کلاس پروازی روی قیمت نهایی بلیط موثر است. با ورود به صفحه رزرو بلیط “بوک چارتر” لیست بلیط چارتری تهران را مشاهده کنید.

در فصلهای غیر پیک سفر و روزهای عادی سال می توانید پایین ترین قیمت بلیط تهران را در سایت BookChater پیدا کنید.

خرید تلفنی بلیط تهران

برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر درباره پروازهای تهران با اپراتور این شرکت در ساعات اداری به شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

حتی اگر از جای دیگر نتوانستید بلیت هواپیما تهران را تهیه کنید باز هم با ما تماس بگیرید و از سیستم رزرو پرواز تهران امتحان کنید تا در ایام پیک و غیر پیک برایتان بلیت تهران صادر شود.

کارشناسان با تجربه ما منتظر تماس شما هستند تا بهترین راهنمایی را برای سفر به تهران به شما ارائه دهند و به سرعت بلیط هواپیما تهران را برایتان ارسال کنند!

بلیط چارتر تهران

در برخی تاریخها ، اگز سازمان هواپیمایی کشوری اجازه چارتر کردن پروازهای تهران را بدهد، شرکت متقاضی چارتر، از قبل طی قرارداد منعقده با ایرلاین ها وجه آنرا برای پرواز تاریخ معینی فول چارتر تهران یا سیت چارتر تهران پرداخت می کند.

ولی اگر مجوز راه اندازی پروازهای چارتر تهران به ایرلاینها داده نشود می بایست از پروازهای سیستمی تهران که در سیستم رزرو قرار داده می شود و با نرخ مصوب ایرلاین هستند استفاده کنید.

البته پروازهای چارتری تهران بیشتر برای توسعه گردشگری و ایجاد تور تهران مورد استقبال قرار می گیرند و فروش بلیط چارتر تهران به تنهایی محدود تر خواهد بود.

ولی پروازهای سیستمی تهران در تمامی روزها برروی سیستم رزرواسیون پرواز “بوک چارتر” قابل مشاهده و رزرو است.

چنانچه پرواز چارتر تهران بر روی سیستم های رزرو قرار بگیرد شما می توانید برای خرید آنها اقدام نمائید.

بلیط لحظه آخری تهران

برخی مواقع که تعداد صندلی خالی بیشتری بر روی سیستم رزرو پرواز باقی بماند و در فصل غیر پیک مسافرتی هم باشیم با توجه به عرضه بالا و تقاضای کمتر ، بلیط لحظه آخری تهران در پروازهای سیستمی و چارتری تهران مشاهده می شوند که معمولاً نرخ ارزانتر دارند.

اگر این چنین پروازی برقرار باشد برروی سیستم رزرواسیون پرواز “بوک چارتر” قابل مشاهده و رزرو است که می توانید برای خرید آنها اقدام نمائید.

بلیط ارزان هواپیما تهران

قیمت بلیط تهران به تاریخ سفر شما و مسیر بلیط یک طرفه تهران و یا دو طرفه بودن آن و نیز به شرکت هواپیمایی و نوع کلاس پروازی انتخابی شما بستگی دارد.

مثلاً کلاس پرواز اکونومی تهران از پرواز بیزینس تهران ارزان تر خواهد بود و بیزینس تهران هم از پرواز فرست کلاس تهران ارزان تر خواهد شد.

یعنی فرست کلاس گرانتر از بیزینس و آن هم از اکونومی گرانتر است.

ضمناً شرایط تغییر بلیط تهران و یا جریمه استرداد بلیط تهران نیز در کلاس های نرخی مختلف با هم فرق داشته و بر اساس بخشنامه ایرلاین مربوطه پرواز تهران محاسبه و اعمال می گردد.

قبل از خرید بلیط تهران حتماً قوانین استرداد بلیط تهران را مطالعه کنید و از لیست پرواز و آیکون قوانین پرواز و یا قوانین استرداد بلیط پرواز یا جزئیات پرواز شرایط کنسلی پرواز تهران را بخوانید و بعد اقدام به خرید کنید تا متضرر نشوید.

در وبسایت “بوک چارتر” می توانید براحتی کمترین به بیشترین قیمت بلیط های تهران را ببینید و هر کدام را خواستید به صورت خرید آنلاین بلیط تهران رزرو کرده و بلیط را دانلود کنید.

از کدام شهرها به تهران پرواز دارند؟

چرا مسافرین تهران ، بهاران تراول را برای خرید بلیط هواپیما تهران انتخاب می کنند؟

کمترین قیمت بلیت تهران

درمقابل سایر آژانسها و سایتها ،همواره تلاش نموده ایم تا با یافتن بلیت هواپیما تهران برای مسافرین خود، سفر هوایی به تهران مقرون به صرفه تر برایشان رقم زده شود.

نمایندگی رسمی بلیت تهران

ما با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری برای صدور بلیت پروازهای تهران از سال 1385 و باسابقه درخشان در خدمت هم میهنان عزیز و توریست های تهران بوده ایم.

بلیت تهران گروهی

توریستهای گروهی و یا تیم های ورزشی یا گروه های مسافری ویژه برای دیدن جاذبه های گردشگری تهران می توانند با تخفیف بیشتر و قیمت کمتر از بهاران تراول بلیت تهران خود را تهیه می نمایند.

پشتیبانی بلیت تهران

تیم حرفه ای و باتجربه ما در تمامی خدمات صدور و استرداد و کنسلی بلیت پروازهای تهران ، سریع ترین و بهترین نتیجه را برای مسافران عزیز خود به ارمغان آورده است.

بهترین زمان سفر به تهران چه موقع است؟

تهران دارای اقلیم نیمه‌خشک است.شمال شهر تهران به دلیل ارتفاع بیشتر، خنک‌تر از دیگر مناطق آن است.

بافت نامتراکم، وجود باغ‌های کهن، بوستان‌ها، فضای سبز حاشیهٔ بزرگراه‌ها و کم بودن فعالیت‌های صنعتی در شمال شهر کمک کرده‌اند تا هوای مناطق شمالی به‌طور متوسط ۲ تا ۳ درجهٔ سانتی‌گراد خنک‌تر از مناطق مرکزی و جنوبی شهر باشد.

مسیر پروازی تهران تقریباً در تمام روزهای سال مسافر دارد. بلیط هواپیما تهران از بلیط های پر فروش بوده و با توجه به اهداف سفر شما (کاری و تجاری، شرکت در نمایشگاه های تهران ، بازدید از مقاصد گردشگری و تفریحی تهران و…) می تواند بهترین زمان سفر به تهران متفاوت باشد.

دمای تهران در فصل بهار و مخصوصاً اردیبهشت عالی بوده و باب طبع همه مسافرها است و به خاطر تعطیلات مدارس و دانشگاه ها در تابستان، افزایش سفر به تهران هم بیشتر است.

با شروع فصل تابستان گرمای هوای تهران کمی آزاردهنده می شود ولی در پاییز طراوت خاصی به آب و هوای تهران باز می گردد.

زمستان‌های تهران هم برای سفر بد نیست ولی به پای بهار و پاییز نمی رسد. سفر به تهران در تعطیلات عید نوروز جهت بازدید از موزه ها و کاخ ها و نقاط تفریحی و گردشگری شایع است.

می‌توانید سفری شیرین و خاطره انگیز را در شهر تهران تجربه کنید و از جاذبه های گردشگری تهران که کم هم نیستند، بهره کافی ببرید.

برای دیدن وضعیت آب و هوای تهران در دو هفته آینده کلیک کنید.

هزینه‌های سفر هوایی به تهران به چه صورت است؟

هزینه های بلیت هواپیما رفت و برگشت تهران طبق مصوبه دولت تا سقف تعیین شده نرخ پرواز تهران شناور است و از محدوده سقف قیمتی آن نمی تواند بیشتر باشد ولی کمتر از آن مجاز به نوسان قیمت در کلاسهای نرخی مختلف است.

ولی اگر بتوانید و در سیستم رزرو موجود باشد: بلیط چارتر تهران را با تور تهران و یا پرواز لحظه آخری تهران رزرو کنید طبیعتاً با قیمت های مناسب تری به تهران پرواز خواهید کرد.

هزینه هر شب اقامت در تهران نسبت به هتل های رده پایین تا هتل‌های سطح بالا 5ستاره متغیر است و به قول معروف هر چی پول بدیم آش می خوریم!! راستی هزینه‌ی غذا در رستورانهای تهران نسبت به سایر نقاط معمولاً بیشتر است.

برای اقامت خود در تهران و رزرو هتل در تهران می توانید از وبسایت “هتل داریم” استفاده نمایید.

در سایت “هتل داریم” اکثر هتل های تهران و حتی اقامتگاههای گردشگری تهران را مشاهده و مقایسه نموده و رزرو اینترنتی هتل در تهران را انجام دهید.

رزرو هتل

شما می توانید با مراجعه به وبسایت “هتل داریم” تقریباً تمامی هتل های تهران و حتی اقامتگاههای گردشگری تهران را مشاهده و مقایسه و رزرو نمائید.

در سایت هتل داریم ، رزرو اینترنتی هتل در تهران را با حداقل قیمت ممکن برای هر تعداد مسافر و به تعداد شب هایی که هتل جا داشته باشد انجام دهید و واچر رسید هتل را دانلود نمائید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر و سیستمی لحظه آخری

با مراجعه به وبسایت “بوک چارتر” تمامی پروازهای سیستمی و چارتری تهران را در تمامی تاریخهای اعلام شده بررسی کنید.

با مقایسه حداقل قیمت پروازهای تهران برای تمامی شرکتهای هواپیمایی براحتی و بسرعت خرید اینترنتی بلیت هواپیما تهران را انجام دهید.پروازهای لحظه آخری تهران در این سایت منتظر انتخاب شما هستند.

راه‌های حمل و نقل در تهران

برای سفر به تهران می توانید هم از ماشین شخصی و یا اتوبوس دربستی توریستی و یا عمومی و نیز قطار تهران و پروازهای تهران استفاده کنید.

اگر اهل رانندگی در مسیرهای نسبتا طولانی باشید، سفر به تهران با ماشین شخصی خودتان بدلیل اینکه هر کجا که دلتان بخواهد می توانید توقف کنید و نفسی تازه کرده و دوباره راه بیوفتید مناسب است.

مثلاً اگر بخواهید از مشهد تا تهران برانید بسته به سرعت شما حدود 11 تا 12 ساعت زمان میبرد تا برسید. ولی برخی از شهرهایی که در مسیر رسیدن به تهران قرار دارند ارزش توریستی دارند که بهتر است دیدن آنها را هم از دست ندهید.

سفر به تهران با اتوبوس

اتوبوسها نسبت به قطار و هواپیما تهران ارزان تر است و همین که قرار نیست ساعت ها پشت فرمان بنشینید، امتیاز بالایی است ولی سختی های خودش را هم دارد.

چون دیگر شما نیستید که تصمیم می گیرید، کی و کجا توقف کنید. اگر فکر همه جا را کرده اید، به سراغ بلیط اتوبوس تهران بروید که در بیشتر شهرهای ایران در دسترس است.

برای برگشت به شهر خودتان هم ، اتوبوس های تهران در ترمینال های جنوب، غرب و بیهقی شما را سوار کرده و به مقصد می رسانند!

سفر به تهران با قطار

خیلی ها قطار را به اتوبوس و هواپیما ترجیح می دهند تا علاوه بر امنیت خوبی که قطار دارد بتوانند از زیبایی های مسیر هم ، لذت ببرند البته از بیشتر شهرهای مهم ایران مانند مشهد ، تبریز، اصفهان و بندرعباس ، یزد ، تبریز ، کرمان ، کرمانشاه و … می توان با قطار راهی تهران شد.

طول مسیر ریلی تهران نسبت به شهرهای بالا متفاوت است و انتخاب نوع قطار تهران هم به سلیقه شما خواهد بود ولی سفر با قطار به تهران مثلا از مشهد حدود 7 تا 12 ساعت زمان میبرد (بسته به نوع واگن) که با توسعه ناوگان ریلی کاهش خواهد یافت.

اگر می خواهید از رانندگی با خودروتان خلاص شوید ولی در تهران ماشین را همراه داشته باشید می توانید با خرید بلیط حمل خودرو قطار تهران آنرا هم سوار قطار کنید تا در مقصد بدون وسیله نباشید.

برای خرید بلیط قطار تهران برای مسافرانتان و یا بلیط حمل خودرو تهران می توانید بر روی دکمه زیر بزنید و به صورت آنلاین بلیط خود را تهیه نمائید و با با کارشناس صدور بلیط قطار تماس بگیرید.

سفر به تهران با هواپیما

یکی از بهترین و سریع ترین و آسان ترین و البته گرانترین راههای رسیدن به تهران خرید بلیت هواپیما تهران است و می توانید از بیشتر شهرهای ایران با هواپیما به تهران بروید؛

مثلا از مشهد تا تهران حدود 1ساعت در پرواز هستید و تنوع ایرلاین های ارائه دهنده پرواز تهران هم بالاست؛ از ایران ایر و ماهان تا کیش ایر و زاگرس و آسمان و فلای پرشیا و ساها و کاسپین و آتا و وارش و پویا ایر و …

فرودگاه های تهران

تهران دارای دو فرودگاه بین المللی مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) است.

فرودگاه مهرآباد (THR – OIII) : که در سال 1317، در بخش غربی مرکز پایتخت بنا شده است و مجهز به سامانه‌های ILS و VOR است و یکی از قدیمی ترین و مهمترین فرودگاه های ایران به شمار می رود.

این فرودگاه دارای 3 باند پرواز است و بسیاری از پروازهای مسافری و حمل بار کشور از مبدا تهران، از فرودگاه مهرآباد انجام می شود.

فرودگاه بین المللی امام خمینی (IKIA-IKA-OIIE) : دیگر فرودگاه پایتخت است که در 30 کیلومتری جنوب غربی تهران و در میان آزادراه تهران قم بنا شده است.
این فرودگاه یکی از مهمترین فرودگاه های خاورمیانه به شمار می آید که علاوه بر جابجایی مسافر، در زمینه حمل بار نیز مشغول به فعالیت است.

فرودگاه امام خمینی دارای 3 ترمینال است و از شهر تهران با استفاده از ماشین شخصی، مترو ، تاکسی و اتوبوس از طریق آزادراه ۷، آزادراه ۵، جاده ۶۵وجاده ۷۱ قابل دسترسی است.

مهمترین جاذبه های گردشگری و تاریخی تهران

  • روستاهای زیبای اطراف تهران و جاذبه های طبیعی گردشگری این روستاها
  • آبشار کلوگان شمیرانات
  • دربند، آشنا ترین جاذبه گردشگری شمال تهران
  • باغ موزه های تهران
  • باغ موزه سعدآباد تهران
  • کاخ موزه گلستان
  • کاخ نیاوران تهران
  • بوستان نوروز
  • باغ نگارستان
  • باشگاه انقلاب
  • باغ کتاب
  • فرهنگسرای خاوران
  • پارک لاله
  • تله کابین توچال
  • کوههای شمال و شمال غرب و شمال شرق تهران
  • موزه آبگینه،موزه کمال ‌الملک،موزه زمان ،موزه موسیقی ، موزه سینما ،موزه صلح ،موزه بانک ملی ،باغ موزه نگارستان ،موزه عبرت،موزه فرش
  • پارک آب و آتش یکی از بهترین مراکز گردشگری تهران
  • پل طبیعت : پل دیدنی تهران
  • برج میلاد، مرتفع ترین سازه دیدنی در تهران
  • باغ پرندگان و جاهای بکر اطراف تهران
  • دریاچه مصنوعی شهدای خلیج فارس یا دریاچه چیتگر تهران و بخشهای تفریحی آن
  • بازار تجریش بازاری از جاهای دیدنی تهران
  • بازار بزرگ تهران
  • ایران مال
  • شهرک سینمایی غزالی
  • برج آزادی
  • کلیساهای مریم مقدس،حضرت یوسف (ع) ،سرکیس مقدس
  • تئاتر شهر تهران
  • امامزاده داود تهران
  • پارک ژوراسیک
  • باغ ملی گیاه شناسی
  • پیست اسکی شمشک
  • پارک ارم تهران
  • پارک جمشیدیه
  • سرزمین عجایب
  • گنبد مینا
  • دروازه باغ ملی
  • بوستان بهشت مادران
  • دریاچه فشافویه و تفریحات آن
  • بام تهران
  • بازارچه عودلاجان
  • شمس العماره
  • مرکز علوم و ستاره شناسی تهران
خرید تلفنی بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما از مشهد به تهران

خرید اینترنتی بلیت هواپیما مشهد به تهران یکی دیگر از خدمات بهاران تراول است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی رزرو کنید.

ایرلاین های متعددی خط پرواز مشهد به تهران را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط تهران خود را تهیه کنید.

یکی از شلوغترین خطوط هوایی ایران محسوب می شود که مسافرهای زیادی همه روزه در این مسیر بلیت هواپیما مشهد به تهران خود را آنلاین خریداری می کنند و با هواپیما به تهران می رسند.

قیمت بلیط هواپیما شیراز به تهران

انواع قیمت پروازهای از شیراز به تهران را می‌توانید در سایت ما مشاهده کنید و یا از کارشناسان ما بپرسید.

با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما شیراز به تهران را بدست می آورید.

و خاطر جمع خواهید شد که ارزانترین نرخ بلیت هواپیما شیراز به تهران را از بهاران تراول خریداری می کنید.

ارزانترین نرخ بلیت هواپیما تبریز به تهران

ارزانترین نرخ بلیت تبریز به تهران را بر أساس تاریخ و کلاس پروازی و شرکت هوایی انتخابی شما ارائه می دهیم.

البته قیمت‌ها ثابت نبوده و در روزهای متفاوت می‌تواند فرق داشته باشند.ولی همیشه تلاش خود را می نمائیم تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تبریز به تهران را برای شما عزیزان فراهم کنیم

بلیط لحظه آخری بندرعباس به تهران

بلیط لحظه آخری بندرعباس به تهران به ندرت اتفاق می افتند ولی اگر مسافرین از کلاس نرخی های پایین تر که بر روی سیستم رزرو زودتر از سایر کلاس نرخی های گرانتر باز می شوند استفاده کنند هزینه کمتری می پردازند.

پس آن خریداری که زودتر رزرو کند احتمال یافتن نرخ پایین تر پرواز بندرعباس تهران را بدست می آورد.

اطلاعات پرواز کیش به تهران

مدت زمان پرواز بین شهرهای مختلف ایران به تهران با توجه به موارد متعددی مثل وضعیتی آب و هوایی ممکن است تغییر یابد ولی مثلاً پرواز کیش به تهران حدود 2 ساعت زمان می برد.

پرواز کیش به تهران در روزهای متعدد و تقریبا همه روزه در دسترس مسافران عزیز است و شرکت های هواپیمایی‌ گوناگونی (ایرلاین های) ارائه دهنده خدمات پرواز کیش به تهران زیاد هستند و شما می‌توانید جزنیات تفاوت آنها را از کارشناسان ما بپرسید.

نقشه شهر تهران

فرودگاه مهرآباد تهران به چه شهرهایی پرواز دارد؟
پروازهای داخلی تهران از شهرهای زیادی در ایران به صورت زیر در ایام هفته فعلاً برقرار است:

شیراز ، جزیره کیش ، جزیره قشم، بندرعباس ، مشهد مقدس ، اهواز ،آبادان ، چابهار ، تبریز ،اصفهان ، بندرلنگه ،ساری ،عسلویه ، رشت ، زاهدان ،کرمان ، بندرلنگه ، ماهشهر،جاسک ،لار ،کرمانشاه ،کرمان ،یزد ،کاشان ،ماکو ،بیرجند ،بروجرد ،بجنورد ،گچساران ،جیرفت ،سنندج ،مراغه ،بوشهر ،شهرکرد ،ایرانشهر ،خوی ،رشت ،خرم آباد ،ارومیه ،یاسوج ، رامسر ،عسلویه ،پارس آباد مغان ، گرگان ، طبس ،بم ، جهرم

برای مشاهده تمامی مسیرهای هوایی به تهران سایت “بوک چارتر” در 24ساعت شبانه روز و 7روز هفته در اختیار شما مسافرین محترم است.

 

پروازهای بین المللی و خارجی فرودگاه تهران ؟
پروازهای بسیار زیادی به تهران انجام می شود که برای نمونه برخی از آنها : پروازهای مسقط عمان به تهران ، دبی امارات متحده عربی به تهران ، پرواز استانبول به تهران ، پرواز فرانکفورت آلمان به تهران ، پرواز نجف و بغداد به تهران ، پرواز بیشکک به تهران ، پرواز کابل به تهران ، پرواز ارمنستان به تهران ، پرواز باکو آذربایجان به تهران ، پرواز مادرید به تهران ، پرواز بانکوک به تهران ، پرواز پکن به تهران و …

امکان افزوده شدن و یا حذف و تغییرات در پروازهای بین المللی فرودگاه تهران هست که می توانید برخی از آنها را در سایت ما به نشانی سایت “بوک چارتر” در 24ساعت شبانه روز و 7روز هفته بررسی بفرمایید و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

مسافت فرودگاه امام خمینی تا مرکز شهر تهران چقدر است؟

فرودگاه بین المللی امام خمینی (IKIA-IKA-OIIE) : در 30 کیلومتری جنوب غربی تهران و در میان آزادراه تهران قم بنا شده است.

فرودگاه امام خمینی از شهر تهران با استفاده از ماشین شخصی، مترو ، تاکسی و اتوبوس از طریق آزادراه ۷، آزادراه ۵، جاده ۶۵وجاده ۷۱ قابل دسترسی است.

برای مثال از مرکز تهران تا فرودگاه امام خمینی حدود 45دقیقه بدون شرایط ترافیک و از شهریار تا فرودگاه کمتر از 30 دقیقه فاصله است.

 

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما تهران چه موقع است؟

مسیر پروازی تهران تقریباً در تمام روزهای سال مسافر دارد. بلیط هواپیما تهران از بلیط های پر فروش بوده و با توجه به اهداف سفر شما (کاری و تجاری، شرکت در نمایشگاه های تهران ، بازدید از مقاصد گردشگری و تفریحی تهران و…) بهترین زمان سفر به تهران متفاوت از انتخاب سایر مسافرها می تواند باشد.

دمای تهران در فصل بهار و مخصوصاً اردیبهشت عالی بوده و باب طبع همه مسافرها است و به خاطر تعطیلات مدارس و دانشگاه ها در تابستان، افزایش سفر به تهران هم بیشتر است.

شما می توانید برای خرید آنلاین بلیت هواپیما تهران از طریق سایت “بوک چارتر” در 24ساعت شبانه روز و 7روز هفته اقدام نمائید و ارزان ترین قیمت بلیت هواپیما تهران را از سیستم شکار و رزرو کنید!

 

آدرس و تلفن آژانسهای هواپیمایی تهران ؟
امروزه با توجه به اینترنتی شدن ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری دیگر نیازی به یافتن تلفن و آدرس و نشانی آژانسهای هواپیمایی خیلی احساس نمی شود.

شما می توانید خدمات صدور و استرداد بلیت هواپیما تهران یا قطار تهران را براحتی و در کمترین زمان ممکن از طریق اینترنت و در سایت “بوک چارتر” دنبال کنید.

و یا با کارشناسان شرکت بهاران سیر تماس بگیرید.

 

ساعت پروازهای تهران ؟
اگر به دنبال لیست ساعت ها و تاریخ پروازهای تهران هستید با توجه به تغییرات احتمالی ساعت پروازها توسط ایرلاینها، بهتر است بعد از وارد شدن به سایت “بوک چارتر” به راحتی تمامی ساعت پروازهای تهران را مشاهده بفرمائید.

 

بلیط ارزان هواپیما تهران را چگونه بخریم؟
برای خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت تهران می توانید بعد از ورود به سایت “بوک چارتر” به راحتی تمامی پروازهای تهران را از کمترین قیمت به بیشترین آن مشاهده و انتخاب بفرمائید.

و لیست نتایج خود را با استفاده از گزینه ” قیمت” مرتب سازی نمایید تا در کمترین زمان به ارزان ترین قیمت بلیط تهران دست یابید.

 

بلیط چارتر تهران و پروازهای چارتری تهران
پروازهای چارتری تهران دقیقه نود و لحظه آخری تهران آف و تخفیف خوبی دارند ولی اگر مجوز پروازهای چارتر تهران به ایرلاینها داده نشود می توانید از پروازهای سیستمی تهران که در سیستم رزرو قرار داده می شود و با نرخ مصوب ایرلاین هستند استفاده کنید.

پروازهای سیستمی و چارتری تهران در تمامی روزها برروی سیستم رزرواسیون پرواز قابل مشاهده و رزرو است.

 

تلفن فرودگاه مهرآباد تهران ؟
ارتباط با مرکز تلفن فرودگاه مهرآباد: 02161021

 

بعد خرید بلیط هواپیما تهران به کدام فرودگاه بروم؟
پروازهای داخلی تهران از فرودگاه مهرآباد انجام می شود و پروازهای خارجی تهران از فرودگاه امام خمینی.

چنانچه بلیط هواپیما تهران شما به مقصد یکی از شهرهای داخلی ایران باشد می بایست به فرودگاه مهرآباد که پروازهای داخلی در آن برقرار است بروید و اگر بلیط هواپیمای شما یک بلیط به کشوری خارجی است، مبدا شما فرودگاه بین المللی امام خمینی خواهد بود.

 

اطلاعات پروازهای فرودگاه تهران ؟

برای بررسی ساعت و تغییرات پروازهای فرودگاه تهران می توانید به سایت اطلاعات پرواز فرودگاه ها https://fids.airport.ir/ بروید تا بعد از ورود به سایت فرودگاه مهرآباد تهران و یا فرودگاه امام خمینی تهران از تغییرات پروازهای تهران مطلع شوید.

اطلاعات پرواز : 199 (پاسخگويي 24 ساعته)

ولی بازهم بدلیل اختلال های احتمالی سایت و اینترنت بهتر است حتماً تلفنی هم تغییرات پرواز را از ایرلاین خود استعلام بفرمائید.

شماره تلفن فرودگاه امام خمینی : ٠٩٦٣٣٠، ٥١٠٠١١٨-٠٢١ و ٥١٠٠١١١-٠٢١

 

برای رزرو هتل یا هتل آپارتمان در تهران کجا بروم؟
برای اقامت خود در تهران و رزرو هتل و هتل آپارتمان در تهران می توانید از وبسایت “هتل داریم” استفاده نمایید.

در سایت “هتل داریم” اکثر هتل های تهران و حتی اقامتگاههای گردشگری و هتل آپارتمان های تهران را مشاهده و مقایسه نموده و رزرو اینترنتی هتل در تهران را انجام دهید.

 

رزرو هتل در تهران

قیمت هر شب هتل در تهران

رزرو هتل 5 ستاره در تهران

هتل پنج ستاره در تهران

رزرو هتل 4 ستاره در تهران

هتل چهار ستاره در تهران

رزرو هتل 3 ستاره در تهران

هتل سه ستاره در تهران

رزرو هتل 2 ستاره در تهران

هتل دو ستاره در تهران

قیمت هر شب اقامت هتل در تهران

خرید اینترنتی اتاق هتل در تهران

لیست هتل های تهران با نشانی و آدرس آنها

آدرس و تلفن هتل های تهران

نشانی هتل های تهران

تلفن هتل های تهران

هتل آپارتمان در تهران

رزرو مسافرخانه در تهران

درباره هتل های تهران

هتل ویستریا تهران

هتل پرشین پلازا تهران

هتل نووتل فرودگاه امام تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل آزادی تهران هتل 

هتل هما تهران

هتل لاله تهران

هتل استقلال تهران

هتل اسپیناس تهران

هتل آتانا تهران

هتل اسکان الوند

هتل هویزه تهران

 

 

رزرو بلیط ایران ایر به تهران

خرید اینترنتی بلیط ایران ایر به تهران

خرید آنلاین بلیت تهران با ایران ایر

بلیط تهران با ایران ایر

قیمت بلیط تهران با هواپیمایی ماهان

رزرو بلیط ماهان به تهران

قیمت بلیط ماهان برای تهران

خرید اینترنتی بلیط تهران با ماهان

رزرو اینترنتی بلیط ماهان تهران

بلیط تهران با معراج

بلیط تهران با قشم ایر

بلیط تهران با آتا

بلیط تهران با ساها

بلیط تهران با ایرباس

بلیط تهران با بوئینگ

پروازهای ایرباس تهران

بلیط تهران با هواپیمایی ایرتور

بلیط تهران با هواپیمایی کاسپین

رزرو بلیط تهران با هواپیمایی قشم ایر

بلیط تهران با آسمان

بلیط تهران با آتا ایر

بلیط تهران با هواپیمایی زاگرس

بلیط تهران با هواپیمایی آسمان

بلیط تهران با هواپیمایی قشم ایر

بلیط تهران با هواپیمایی ایرتور

پرواز ایرتور به تهران

پرواز آتا به تهران

پرواز معراج به تهران

پرواز ساها به تهران

بلیط تهران با ساها

بلیط تهران با معراج

بلیط تهران با فلای پرشیا

 

 

صدور بلیت ارزان تهران

نمایندگی صدور بلیت تهران

رزرو پروازهای تهران

خرید اینترنتی بلیط تهران

خرید آنلاین بلیط تهران

سفر به تهران

آب و هوای امروز تهران

آب و هوای این هفته تهران

درباره سفر به تهران

وضعیت بلیط تهران

وضعیت پروازهای تهران

ایرلاینهای تهران

شرکت های هواپیمایی تهران

پرواز چارتر تهران

بلیط چارتر مشهد تهران

بلیط چارتر کیش به تهران

قیمت بلیط تبریز به تهران

قیمت بلیط بندرعباس به تهران

بلیط لحظه آخری تهران

تهران لحظه آخری

بلیط چارتر تهران

بلیت تهران چارتری

تفریحات در تهران

آدرس رستورانهای تهران

لیست اماکن تفریحی تهران

آدرس مراکز خرید تهران

جاذبه های گردشگری تهران

امکانات شهر تهران

هزینه سفر به تهران

قوانین سفر به تهران

لیست پروازهای تهران

اطلاعات پروازهای تهران

بلیط تهران نوروز 1400

تور تهران نوروز 1400

 

 

پایین ترین قیمت بلیت تهران

بلیط تهران لحظه آخری

قیمت بلیط مشهد به تهران

قیمت بلیت بم به تهران

flights between kish Tehran

how much is tehran tickets?

نرخ بلیت کیش تهران

بلیت لحظه آخری کرمانشاه به تهران

قیمت بلیت کرمان به تهران

قیمت بلیط رشت به تهران

قیمت بلیط اصفهان به تهران

قیمت بلیط مراغه به تهران

قیمت بلیط چابهار به تهران

قیمت بلیط گرگان به تهران

قیمت بلیط عسلویه به تهران

قیمت بلیط آبادان به تهران

قیمت بلیط زاهدان به تهران

قیمت بلیط ماهشهر به تهران

قیمت بلیط قشم به تهران

قیمت بلیط بندرلنگه به تهران

قیمت بلیط بندرعباس به تهران

قیمت بلیط اهواز به تهران

قیمت بلیط کرمان به تهران

قیمت بلیط ساری به تهران

قیمت بلیط تهران امشب

قیمت پروازهای تهران

قیمت بلیت تهران فروردین

قیمت بلیت تهران اردیبهشت

قیمت بلیت تهران خرداد

قیمت بلیت تهران تیر

قیمت بلیت تهران مرداد

قیمت بلیت تهران شهریور

قیمت بلیت تهران مهر

قیمت بلیت تهران آبان

قیمت بلیت تهران آذر

قیمت بلیت تهران دی

قیمت بلیت تهران بهمن

قیمت بلیت تهران اسفند

قیمت بلیت تهران در فروردین ماه

قیمت بلیط تهران تعطیلات نوروز 1400

بلیط تهران در اردیبهشت ماه

بلیط تهران در خرداد ماه

قیمت بلیط تهران تعطیلات خرداد 1400

بلیط تهران در تیر ماه

بلیط تهران در مرداد ماه

بلیط تهران در شهریور ماه

بلیط تهران در مهر ماه

بلیط تهران در آبان

بلیط تهران در آذر

بلیط تهران در دی

بلیط تهران در بهمن

بلیط تهران تعطیلات بهمن 1400

بلیط تهران در اسفند 1400

بلیط تهران تعطیلات اسفند 99

قیمت بلیط تهران تعطیلات اسفند 1400