خرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستانخرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستان

ویزا دبی امارات | قیمت ویزا دبی | ویزا الکترونیکی و فوری دبی برای نوروز 1401

ویزا دبی امارات متحده عربی

ویزا دبی امارات | صدور ویزا دبی ارزان ترین قیمت | کارگزار ویزا دبی از سفارت و اداره مهاجرت امارات متحده عربی | Emirates Visa For Iranian

برای ورود ایرانیان عزیز به کشور امارات متحده عربی نیاز به ویزا دبی هست که یکی از خدمات بهاران تراول بوده و در سریع ترین زمان ممکن برای مسافران مان مراحل آن انجام و فایل ویزا صادره برای مسافر ارسال می گردد.

کشور امارات متحده عربی ، که به اختصار به آن U.A.E گفته می شود ، فدراسیونی از هفت شیخ نشین یا امیرنشین در شرق شبه جزیره عربستان و در ورودی خلیج فارس قرار دارد. محبوب ترین شهر توریستی این کشور، شهر دبی است.

دبی شهر بزرگی است و آنقدر رکوردهای جهان را به نام خودش ثبت کرده که شاید رکوردار بیشترین رکوردهای جهان هم باشد! اما به غیر از آسمان خراش های بلند و خیابانهای تمیز، بسیاری جاذبه ها و تفریحات دیگر را هم می توانیم در دبی پیدا کنیم.

اگر به دنبال تفریح و هیجان هستید حتما فلای بورد، شیرجه، غواصی و موج سواری در میان آب های خلیج فارس را در برنامه سفرتان بگنجانید مطمئن باشید هیچ وقت طعم این هیجانات از یادتان نمی رود، دبی به خاطر فروشگاه ها و بازارهایش برای دوست داران خرید هم، مقصدی جذاب است.

درباره همسایگی کشور امارات و شهر دبی با ایران

این کشور خط ساحلی هم بر روی خلیج عمان و هم بر روی خلیج فارس دارد، که از غرب و جنوب غرب با عربستان سعودی، و از جنوب شرق با عمان مرز آبی دارد و در رأس شرقی شبه جزیره موساندام و منطقه خودمختار عمانی درون مرز آن قرار دارد.

امارات ، کشوری مدرن و پویاست. برای برخی، این کشور، کشوری پیشرفته و تمیز است و برای برخی دیگر، یک « دیزنی لند » توریستی است.

روزانه تعداد بسیاری از شهروندان ایرانی با اهداف مختلف مانند کار،تجارت، تفریح و … به شهر دبی در کشور امارات متحده عربی سفر میکنند و به همین منظور نیازمند دریافت روادید سفر به کشور امارات هستند.

دریافت ویزا و روادید امارات

روادید یا ویزا به مجوز ورود به کشورهای خارجی گفته میشود که کلیه اتباع خارجی (به استثناء اتباع خارجی کشورهایی که بایکدیگر قرار داد لغو رویداد دارند) پیش از ورود به کشورهای بیگانه برابر مقررات ملزم به دریافت آن هستند.

در کشورهای جهان روادید اتباع بیگانه توسط مراجع قانونی از قبیل سفارتخانه ها و کنسولگری ها صادر میشود ولی روادید دبی به عنوان مجوز ورود به امیرنشین دبی توسط اداره مهاجرت و وزارت کار امارات متحده عربی صادر میشود.

تمام افراد از جمله شهروندان ایرانی که قصد سفر به دبی به صورت شخصی یا با تورهای دبی دارند،ملزم به دریافت ویزا هنگام سفر به این کشور هستند.

سفر توریستی به دبی

البته شهروندان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شامل عربستان سعودی، بحرین، کویت ، قطر، عمان و همچنین شهروندان برخی از کشورهای اروپایی از شرایط ویژه برخوردار هستند و میتوانند به هنگام ورود یه خاک کشور امارات ویزای 90 روزه دریافت کنند.

نوع ویزا برحسب هدف ومدت سفر متغیر است و به چند نوع گروه مختلف تقسیم میشود. همچنین برای هر یک از ویزاها مبلغی نیز از طرف متقاضی ویزا بابت هزینه صدور ویزا پرداخت شود.

در صورت دریافت ویزا بدون رزرو هتل حتماً یک فقره چک و سفته به عنوان ضمانت بازگشت مسافر نیز دریافت میشود که پس از ارائه مهر ورود به ایران ، به صاحب آن مسترد خواهد شد.

انواع ویزای دبی

تعیین مدت ویزا رابطه مستقیمی با هدف از سفر دارد و از این رو ، ویزاهای توریستی دارای زمان های متغیر هستند و کلیه این ویزاها به دوگروه یکبار و چندبار ورود تقسیم میشوند.

ویزای توریستی دبی :

این ویزا در انواع 14 روزه ، یک ماه و سه ماهه قابل دریافت است و بعضی مواقع ، ویزای یک ماهه با مراجعه به اداره مهاجرت و پرداخت وجه قابل تبدیل به دو ماهه است.

ویزای ترانسپورت دبی: این ویزا نوع دیگری از ویزیت ویزا است که دارای مدت 14روز است و قابل تمدید نیست.

ویزای کار دبی :

معمولا توسط کفیل یا شرکتی که فرد را استخدام کرده بود باید اقدام شود.این ویزا به فرد امکان اقامت سه ساله در دبی را می دهد.

مراحل دریافت ویزای دبی برای ایرانیان :

برای صدور ویزای تجاری،سیاحتی و… دبی،باید شخص، شرکت یا سازمانی در دبی باید ضمانت تقاضا کننده ویزا را به عهده بگیرد و مسافر را در تاریخ مقرر از کشور خارج کند. این مسئول در امارات به نام کفیل شناخته میشود.

نکته:

  1. به دلیل عدم دخالت سفارت برای صدور ویزای امارات، نیازی به مصاحبه حضوری متقاضی نیست.
  2. مدت اعتبار ویزای کشور امارات متحده عربی ۱۴ روز است،به عبارت دیگر،مسافر ملزم است که قبل از اتمام تاریخ اعتبار ویزابه این  کشور ورود کندهمچنین، مسافر می‌تواند پس از ورود به کشور امارات 14روز در آن کشور اقامت داشته باشد و در صورت تاخیر مسافر مشمول جریمه خواهد شد.
  3. همراه داشتن هرگونه قرص خواب‌آور، مسکن، آرام‌بخش و قرص‌های کدئین‌دار و هرگونه مواد مخدر ممنوع است و در صورت مشاهده جریمه در پی خواهد داشت.
  4. در صورتی‌که متقاضی قصد ورود به کشور امارات از طريق فرودگاه شهری غير از دبی (ابوظبی، شارجه و…) را دارد، باید ويزای ورود به همان شهر را تقاضا کند.
  • امکان صدور ویزای دبی برای افراد زیر 23 سال بدون همراهی پدر ؛ مادر یا همسر امکان پذیر نمی باشد
  • جهت اخذ ویزای افراد زیر 23 سال علاوه بر  اسکن پاسپورت پدر یا مادر به  اسکن صفحات شناسنامه نیز باید ارسال شود
  • درخواست ویزای دبی برای کسانی که به عنوان همراه در پاسپورت همسرشان هستند امکان ندارد
  • در صورتیکه مسافر قصد ورود به کشور امارات از طريق فرودگاه شهری غير از دبی (ابوظبی، شارجه و…) را دارد، باید ويزای ورود به همان شهر را تقاضا دهد و موقع درخواست آنرا به شرکت بگوید.
  • در صورتی که ویزا دبی را بدون رزرو هتل دریافت کنید، یک فقره چک ضمانت و سفته به عنوان تضمین بازگشت مسافر دریافت می شود.

مدارک مورد نیاز ویزا برای اخذ ویزا دبی:

اسکن رنگی صفحه اول پاسپورت با حداثل 6ماه اعتبار از تاریخ پرواز به صورت واضح و خوانا

مدت زمان لازم برای Approve شدن ویزا عادی حداقل 2 تا 5 روز کاری (غیر از جمعه و شنبه ها)

 

مدت زمان اخذ ویزای دبی با مراجعه حضوری

ویزای دبی به دو صورت عادی و اضطراری صادر می‌شود. به طور معمول ویزای عادی در مدت هفت روز و ویزای اضطراری در مدت دو تا سه روز کاری صادر می‌شود.

همچنین، مبنای محاسبه روز کاری جهت دریافت ویزا روز پس از دریافت مدارک خواهد بود.

سفر خوشی را برای شما مسافران عزیزمان به دبی آرزومندیم!

بلیط تهران دبی هواپیما

هزینه ویزای دبی

هزینه ویزاهای دبی از قبیل ویزا عادی، ویزای فوری و… با یکدیگر تفاوت دارد و شرکت بهاران سیر همواره تلاش نموده تا نسبت به تمامی همکاران ویزا دبی ارزان دراختیار مسافرین قرار دهد.

جدول هزینه ویزای دبی،قیمت ویزا دبی سال 1401
نوع ویزا دبی قیمت ویزا دبی به درهم مدت زمان لازم برای صدور ویزا دبی
ویزای 14 روزه توریستی عادی دبی 300 درهم 2 روز کاری
ویزای 14 روزه توریستی فوری دبی 380 درهم 3 روز کاری
ویزای 1 ماهه توریستی عادی دبی 340 درهم 6 روز کاری
ویزای 1 ماهه مولتی دبی 820 درهم 6روز کاری
ویزای 3 ماهه سینگل دبی 900 درهم 6روز کاری
ویزای 3 ماهه مولتی دبی 2000 درهم 6روز کاری

نکاتی در مورد قیمت ویزا دبی

با توجه به اینکه هزینه ویزا دبی به صورت درهم امارات و به صورت درخواست آنلاین ویزا دبی از طرف شرکت واریز می گردد تا ویزا شما صادر شود.

چنانچه به هر دلیلی مثلاً تشابه اسمی یا موارد دیگر ، ویزا توسط اداره مهاجرت امارات مرفوض و رد شود ، هزینه آن دیگر مسترد نخواهد شد

با تصمیم اداره مهاجرت ممکن است حتی بیشتر از مدت قید شده فوق اخذ ویزا دبی زمان ببرد. در صورتیکه ویزای دبی ریجکت شود، اقدام به درخواست مجدد ویزا ننمائید چون ویزای بعدی هم ریجکت خواهد شد.

پس از دریافت ویزای دبی و ورود به این شهر ،اولین روز ورودتان محاسبه میگردد و اکیدأ توصیه میکنیم بیش از مدت قانونی در این شهر نمانید چون علاوه بر پرداخت جریمه نقدی ممکن است برای ویزاهای بعدی تولید اشکال نماید.

برای اخذ ویزای دبی امارات لازم نیست به سفارت آن بروید. امارات، صدور ویزا را به عهده‌ی اداره‌ی مهاجرت و وزارت کار امارات گذاشته است و حتی لازم نیست خودتان به اداره‌ی مهاجرت بروید و گرفتن ویزای دبی امارات معمولاً نیازی به مصاحبه هم ندارد. می‌توانید به کارگزار دبی یا به کفیل دبی سر بزنید.

کارگزار مدارک شما را می‌گیرد و کارهای لازم برای اخذ آنرا انجام می‌دهد.

بهاران سیر کارگزار دریافت ویزای دبی امارات است. با یک تماس در ساعات اداری با شماره‌ های زیر و ارسال عکس واضح پاسپورتتان برای ما می‌توانید براحتی ویزای امارات را در کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت تحویل بگیرید و به کشور امارات و شهرهای دبی و ابوظبی سفر کنید.

هممون می دونیم که دبی حسابی تو زمینه ی گردشگری و جاذبه های توریستی ترکونده توی این ویدئو می تونیم ببینیم که چه جاهایی از دبی بیشترین جذابیت رو داره و پر طرفداره !!

مدت زمان دریافت ویزای دبی با مراجعه حضوری یا اینترنتی

همانطور که گفتیم : ویزای دبی به دو صورت ویزا عادی دبی و ویزا اضطراری دبی یا ویزا فوری دبی ( ویزا ارجنت دبی ) صادر می گردد.

و معمولاً ویزای عادی در مدت هفت روز کاری و ویزای اضطراری در مدت دو تا سه روز کاری صادر خواهد شد و مبنای محاسبه روز کاری جهت دریافت ویزا دبی ، روز پس از دریافت مدارک ملاک خواهد بود.

همکاران حرفه ای ما در “بهاران تراول” همواره تمام توان خود را برای کاهش مدت اخذ ویزا دبی شما بکار می گیرند تا هرچه سریعتر بتوانید به امارات سفر کنید و خاطرات زیبایی داشته باشید. لذت سفر تان به امارات با تور دبی ما دوچندان خواهد شد.

اخذ ویزا دبی برای عید نوروز 1401 :

چنانچه متقاضی ویزا دبی برای عید نوروز 1401 هستید ، با کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید تا هر چه سریعتر پیگیر صدور ویزا دبی عید نوروز 1401 شما باشند و تعطیلات عید باستانی نوروز را در بهار دبی لذت ببرید.

اخذ ویزا دبی برای اتباع بیگانه و افغانی ها :

متقاضیان ویزا دبی که اتباع سایر کشورهای غیر از ایران هستند و یا ویزا دبی برای افغانی ها ، می بایست با ما تماس بگیرند تا ضمن بررسی مدارک مختلف ایشان راهنمایی لازم صورت بگیرد.

آدرس و تلفن سفارت امارات متحده عربی:

آدرس سفارت امارات: : شهرک غرب – ایران زمین شمالی – پایین تر از بیمارستان بهمن – پلاک ۲
شماره تماس : 42792000
آدرس اینترنتی: www.mofa.gov.ae

البته توضیحات این صفحه صرفاً جهت راهنمایی بوده و هرلحظه احتمال تغییرات از طرف سفارت یا کنسولگری وجود دارد که می بایست برای برنامه ریزی سفر خود مجدداً استعلام بفرمائید و مسئولیتی متوجه این شرکت نیست!