خرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستانخرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستان

بلیط هواپیما قشم | بلیط تهران به قشم | خرید اینترنتی بلیت تهران قشم تهران | قیمت بلیط چارتر قشم

بلیط هواپیما قشم لحظه آخری چارتر قشم ارزان قشم ایر

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم

بهاران سیر یکی از نمایندگی فروش بلیط هواپیما قشم در مسیرهای مختلف و متنوع در خطوط پروازی موجود در ایران است و آنرا به بهترین قیمت برایتان صادر می کند.

ما از سال 85 با گرفتن مجوز رسمی از هواپیمایی کشوری در خدمت مسافرین مسیر هوایی به جزیره زیبای قشم هستیم.

چرا سفر هوایی به قشم ؟

از جزایر زیبای خلیج فارس در جنوب کشورمان جزیره قشم است که با مساحت 1491 کیلومتر مربع بزرگترین جزیره ی خلیج فارس می باشد.

دیگر وقت کشف جزیره قشم شده. اگر هنوز به قشم نرفته اید، بهتر است فرصت را غنیمت شمرده و زمان را از دست ندهید.

هر سال هزاران گردشگر داخلی و خارجی برای دیدن بناها و آثار تاریخی قشم و طبیعت بکر و مراکز خرید و مناطق گردشگری فراوان به جزیره قشم رهسپار می شوند و این جاذبه ها منتظر شماست.

این جزیره که چند سالی است به منطقه آزاد تبدیل شده، از موقعیت های گردشگری و طبیعی فراوانی برخوردار است.

پیش از آغاز سفر به قشم بهتر است با جاهای دیدنی این جزیره آشنا شوید.راستی این جزیره دارای معدن سنگ لاشه قشم ، معدن سنگ لاشه تلمبر و هفده میدان نفت و گاز بوده است.

در حال حاضر از چند شهر ایران پروازهای قشم با ایرلاینهای مختلفی برقرار است.

از کدام شهرها به قشم پرواز دارند؟

چرا مسافرین قشم ، بهاران تراول را برای خرید بلیط هواپیما قشم انتخاب می کنند؟

کمترین قیمت بلیت قشم

درمقابل سایر آژانسها و سایتها ،همواره تلاش نموده ایم تا با یافتن بلیت هواپیما قشم برای مسافرین خود،سفر مقرون به صرفه تری برای آنها رقم بزنیم.

نمایندگی رسمی بلیت قشم

ما با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری برای صدور بلیت پروازهای قشم از سال 1385 و باسابقه درخشان در خدمت هم میهنان عزیز و توریست های جزیره قشم بوده ایم.

بلیت قشم گروهی

توریستهای گروهی و یا تیم های ورزشی یا گروه های مسافری ویژه برای دیدن جزیره زیبای قشم می توانند با تخفیف بیشتر و قیمت کمتر از بهاران تراول بلیت قشم خود را تهیه می نمایند.

پشتیبانی بلیت قشم

تیم حرفه ای و باتجربه ما در تمامی خدمات صدور و استرداد و کنسلی بلیت پروازهای قشم ، سریع ترین و بهترین نتیجه را برای مسافران عزیز خود به ارمغان آورده است.

رزرو آنلاین بلیط قشم

امروزه بلیت پروازهای قشم از نوع بلیط الکترونیکی و ای تیکت ( Eticket ) است که مزیت خوبی برای مسافران ایجاد کرده تا در هرجایی که باشند بلیت قشم را به صورت آنلاین خریداری کنند.

و همچنین اگر به هردلیلی نمی توانید آنلاین بلیط را رزرو کنید ما آنرا برای شما صادر و از طریق تلگرام،واتساپ،یا ایمیل ارسال می نمائیم تا براحتی از طریق هوایی به جزیره قشم بروید.

شما می توانید پروازهای قشم را در “سایت بوک چارتر” بررسی کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم

خرید اینترنتی بلیت قشم باعث رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی به این جزیره گردیده و با مراجعه به وبسایت “بوک چارتر” می توانید براحتی و سریع و بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید آنلاین بلیط هواپیما قشم را انجام دهید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم در سایت بوک چارتر ، فقط نیاز به یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم پویا آن و مشخصات مسافر دارد و برای خرید آنلاین بلیط هواپیما قشم ، الزامی به ثبت نام در سایت نبوده و می توانید به صورت عمومی خرید کنید.

برای آن دسته از مسافرینی که به دنبال بلیط لحظه آخری قشم هستند، پاییز بهترین زمان خرید بلیط قشم است زیرا هم پرواز و هتل و حتی تور قشم با کمترین مخارج ممکن می شود.

در مناسبتها و تعطیلات، قیمت پروازها نوسان زیادی خواهد داشت و حتی ممکن است بلیط رفت و برگشت قشم به سرعت پر شده و جای خالی با نرخ مناسب پیدا نشود.

برای اطلاع به موقع از قیمت بلیط قشم به سایت بوک چارتر مراجعه کنید.

بغیر از تاریخ سفر و تاریخ خرید، نوع ایرلاین انتخابی تان و کلاس پروازی روی قیمت نهایی بلیط موثر است. با ورود به صفحه رزرو بلیط بوک چارتر لیست بلیط چارتری قشم را مشاهده کنید.

در فصلهای غیر پیک سفر و روزهای عادی سال می توانید پایین ترین قیمت بلیط قشم را پیدا کنید.

خرید تلفنی بلیط قشم

برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر با اپراتور این شرکت در ساعات اداری به شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.حتی اگر از جای دیگر نتوانستید بلیط هواپیما قشم را تهیه کنید باز هم با ما تماس بگیرید و از سیستم رزرو ما امتحان کنید تا در ایام پیک و غیر پیک هم برایتان بلیت قشم را صادر کنیم!

کارشناسان با تجربه ما منتظر تماس شما هستند تا بهترین راهنمایی را برای سفر به قشم به شما ارائه دهند و به سرعت بلیط هواپیما قشم را برایتان ارسال کنند!

بلیط چارتر قشم

در برخی تاریخها ، اگز سازمان هواپیمایی کشوری اجازه چارتر کردن پروازهای قشم را بدهد، شرکت متقاضی چارتر، از قبل طی قرارداد منعقده با ایرلاین ها وجه آنرا برای پرواز تاریخ معینی فول چارتر قشم یا سیت چارتر قشم پرداخت می کند.

البته پروازهای چارتری قشم بیشتر برای توسعه گردشگری و ایجاد تور جزیره قشم مورد استقبال قرار می گیرند و فروش بلیط چارتر قشم به تنهایی محدود تر است.

ولی پروازهای سیستمی قشم در تمامی روزها برروی سیستم رزرواسیون پرواز “بوک چارتر” قابل مشاهده و رزرو است.

چنانچه پرواز چارتر قشم بر روی سیستم های رزرو قرار بگیرد شما می توانید برای رزرو اقدام نمائید.

بلیط ارزان هواپیما قشم

قیمت بلیط قشم به تاریخ سفر شما و مسیر بلیط یک طرفه قشم و یا دو طرفه بودن آن و نیز به شرکت هواپیمایی و نوع کلاس پروازی انتخابی شما بستگی دارد.

مثلاً کلاس پرواز اکونومی قشم از پرواز بیزینس قشم ارزان تر خواهد بود و بیزینس قشم هم از پرواز فرست کلاس قشم ارزان تر خواهد شد.

یعنی فرست کلاس گرانتر از بیزینس و آن هم از اکونومی گرانتر است.

ضمناً شرایط تغییر بلیط قشم و یا جریمه استرداد بلیط قشم نیز در کلاس های نرخی مختلف با هم فرق داشته و بر اساس بخشنامه ایرلاین مربوطه پرواز قشم محاسبه و اعمال می گردد.

در وبسایت “بوک چارتر” می توانید براحتی کمترین به بیشترین قیمت بلیط های قشم را ببینید و هر کدام را خواستید به صورت خرید آنلاین بلیط قشم رزرو کرده و بلیط را دانلود کنید.

بهترین زمان سفر به قشم چه موقع است؟

قشم در تابستان گرم و شرجی و در زمستان خنک است پس بهترین زمان سفر به قشم از لحاظ آب و هوا فصلهای پاییز و بهار هستند و از اوایل آذر تا اواخر فروردین بسیار عالی است.

فصل‌های زمستان و تعطیلات عید نوروز قشم شلوغ می شود ولی اگر جهت خرید در قشم عازم آن هستید، تابستان هم فصل مناسبی برای سفر به جزیره زیبای قشم است و تقریباً تمامی مراکز خرید قشم سیستم خنک کننده دارند.

در ایام تعطیلات نوروز بازار تفریحات و سرگرمی‌های قشم داغ‌تر است پس در تعطیلات سال نو می‌توانید سفری شیرین و خاطره انگیز را در قشم تجربه کنید.

دمای جزیره قشم در تابستان‌ها بسیار بالا می‌رود که تحملش برای برخی مسافرهای قشم سخت است هرچند که به خاطر تعطیلات مدارس و دانشگاه ها در تابستان، افزایش سفر به جزیره قشم هم هست.

برای دیدن وضعیت آب و هوای قشم در دو هفته آینده کلیک کنید.

هزینه‌های سفر هوایی به قشم به چه صورت است؟

هزینه های بلیت هواپیما رفت و برگشت قشم طبق مصوبه دولت بین دامنه کف و سقف نرخ پرواز قشم شناور است.

ولی اگر بتوانید بلیط چارتر قشم را با تور قشم رزرو کنید طبیعتاً با قیمت های مناسب تری به جزیره قشم سفر خواهید کرد.

برای اقامت خود در قشم و رزرو هتل قشم می توانید از وبسایت “هتل داریم” استفاده نمایید.

در سایت هتل داریم اکثر هتل های جزیره قشم و حتی اقامتگاههای گردشگری قشم را مشاهده و مقایسه نموده و رزرو اینترنتی هتل در قشم را انجام دهید.

مهمترین جاذبه های قشم

راه‌های حمل و نقل در قشم

در جزیره قشم تاکسی ها از اصلی ترین وسایل حمل و نقل عمومی هستند و در فرودگاه، نزدیکی مراکز خرید و تفریحی و … وجود دارند و در هتل محل اقامت خود هم می‌توانید از تاکسی سرویس مخصوص هتل استفاده کنید که شما را تا دورترین نقاط جزیره هم می رسانند.

نرخ تاکسی ها بسیار مقرون به صرفه است و تاکسی‌های زیادی در شهر قشم هستند که قیمت‌ آنها هم مناسب بوده و اغلب به صورت دربستی فعالیت می‌کنند.

اگر دلتان می‌خواهد در سفر به قشم خودتان رانندگی کنید، می‌توانید از رنت خودرو در قشم ماشین اجاره کنید که اجاره ماشین در قشم و در کیش بسیار متداول است.

نمایندگی شرکت های اجاره ماشین در قشم زیاد است. از همان فرودگاه هم می‌توانید ماشین مورد نظر خود را اجاره کنیدالبته نیاز به گواهینامه و کارت ملی دارید معمولاً علاوه بر هزینه اجاره ماشین، باید مبلغی را هم بابت ضمانت بپردازید.اجاره ماشین در کیش و قشم قوانین تقریبا شبیه بهم دارند.

سعی کنید بدلایل مختلفی از جاهایی که معتبر هستند خودرو رنت نمائید تا بعداً دردسری برایتان ایجاد پیش نیاید و حتماً فرم قرارداد معتبر رنت خودرو را هم دریافت کنید.

مهمترین مراکز خرید قشم

مراکز خرید قشم و قیمت‌های باورنکردنی و ارزانتر کالاها و اجناس باعث تعجب همه گردشگران قشم است.بدلیل اینکه جزیره‌ی قشم منطقه آزاد است کالاها با قیمت مناسب تری عرضه می شوند و اغلب واردات اجناس هزینه‌ی گمرک ندارد.

معروف‌ترین مراکز خرید جزیره قشم عبارتند از : بازار ستاره، بازار پردیس، بازار راه ابریشم، بازار نخل زرین،بازار سیمرغ و مرجان.

در بازارهای سنتی قشم می‌توانید با گذشته‌ی این شهر همراه شوید، با محلی‌ها صحبت کنید و از آنها سوغاتی و یادگاری بخرید.

مراکز خرید مدرن قشم که چشم نواز هستند ولی از حال‌و‌هوای خوب بازارهای محلی قشم نمی توانید بگذرید!

رزرو هتل

شما می توانید با مراجعه به وبسایت “هتل داریم” تقریباً تمامی هتل های جزیره قشم و حتی اقامتگاههای گردشگری قشم را مشاهده و مقایسه و رزرو نمائید.

در سایت هتل داریم ، رزرو اینترنتی هتل در قشم را با حداقل قیمت ممکن برای هر تعداد مسافر و به تعداد شب هایی که هتل جا داشته باشد انجام دهید و واچر رسید هتل را دانلود نمائید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر و سیستمی لحظه آخری

با مراجعه به وبسایت “بوک چارتر” تمامی پروازهای سیستمی و چارتری قشم را در تمامی تاریخهای اعلام شده بررسی کنید.

با مقایسه حداقل قیمت پروازهای قشم برای تمامی شرکتهای هواپیمایی براحتی و بسرعت خرید اینترنتی بلیت هواپیما قشم را انجام دهید.پروازهای لحظه آخری قشم در این سایت منتظر انتخاب شما هستند.

خرید تلفنی بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما از تهران به قشم

خرید اینترنتی بلیت هواپیما تهران به قشم یکی دیگر از خدمات بهاران تراول است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی رزرو کنید.

ایرلاین های متعددی خط پرواز تهران به قشم را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را تهیه کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران به قشم

انواع قیمت پروازهای از تهران به قشم را می‌توانید در سایت ما مشاهده کنید و یا از کارشناسان ما بپرسید.

با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما تهران به قشم را بدست می آورید.

و خاطر جمع خواهید شد که ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به قشم را از بهاران تراول خریداری می کنید.

ارزانترین نرخ بلیت هواپیما تهران به قشم

ارزانترین نرخ بلیت تهران به قشم را بر أساس تاریخ و کلاس پروازی و شرکت هوایی انتخابی شما ارائه می دهیم.

البته قیمت‌ها ثابت نبوده و در روزهای متفاوت می‌تواند فرق داشته باشند.ولی همیشه تلاش خود را می نمائیم تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران به قشم را برای شما عزیزان فراهم کنیم

بلیط لحظه آخری تهران به قشم

بلیط لحظه آخری تهران به قشم به ندرت اتفاق می افتند ولی اگر مسافرین از کلاس نرخی های پایین تر که بر روی سیستم رزرو زودتر از سایر کلاس نرخی های گرانتر باز می شوند استفاده کنند هزینه کمتری می پردازند.

پس آن خریداری که زودتر رزرو کند احتمال یافتن نرخ پایین تر تهران قشم را بدست می آورد.

اطلاعات پرواز تهران به قشم

مدت پرواز بین تهران به قشم با توجه به موارد متعددی مثل وضعیتی آب و هوایی ممکن است تغییر کند.

پرواز تهران به قشم در روزهای متعددی در دسترس مسافران است و شرکت های هواپیمایی‌گوناگونی ارائه دهنده خدمات پرواز تهران به قشم هستند که شما می‌توانید جزنیات این پرواز را از کارشناسان ما بپرسید.

نقشه شهر قشم

رزرو هتل در قشم

قیمت هر شب هتل در قشم

رزرو هتل در جزیره قشم

قیمت هر شب هتل در قشم

خرید اینترنتی اتاق هتل در قشم

هتل سما قشم

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل بهشت قشم

هتل های قشم

هتل آتامان قشم

هتل مارینا1 قشم

هتل آرکا قشم

هتل آرتا قشم

هتل بوتیک فولتون قشم

هتل مارینا 2 قشم

هتل بین المللی ارم قشم

هتل الوند قشم

هتل آوینا قشم

هتل سینگو قشم

هتل المپیک قشم

هتل مروارید قشم

هتل پرشین گلف قشم

هتل سان سیتی قشم

هتل پارک قشم

هتل ژئو پارک قشم

هتل دیپلمات قشم

هتل آرام قشم

هتل رویال قشم

هتل آپارتمان سما 2 قشم

هتل نخل هنگام قشم

هتل دیانا قشم

هتل شمس قشم

هتل زیگورات قشم

هتل کیمیا 2 قشم

هتل کیمیا 3 قشم

هتل کیمیا 4 قشم

هتل ریحان قشم

هتل توس قشم

هتل آرمان قشم

 

 

آدرس و تلفن هتل های قشم

رزرو بلیط ایران ایر به قشم

خرید اینترنتی بلیط ایران ایر به قشم

خرید آنلاین بلیت قشم با ایران ایر

بلیط قشم با ایران ایر

قیمت بلیط قشم با هواپیمایی ماهان

رزرو بلیط ماهان به قشم

قیمت بلیط ماهان برای قشم

خرید اینترنتی بلیط قشم با ماهان

رزرو اینترنتی بلیط ماهان قشم

بلیط قشم با معراج

بلیط قشم با قشم ایر

بلیط قشم با ایرباس

پروازهای ایرباس قشم

بلیط قشم با هواپیمایی ایرتور

بلیط قشم با هواپیمایی کاسپین

رزرو بلیط قشم با هواپیمایی قشم ایر

 

صدور بلیت ارزان قشم

نمایندگی صدور بلیت قشم

رزرو پروازهای قشم

خرید اینترنتی بلیط قشم

خرید آنلاین بلیط قشم

سفر به جزیره قشم

آب و هوای قشم

درباره جزیره قشم

وضعیت امروز قشم

وضعیت پروازهای جزیره قشم

ایرلاینهای جزیره قشم

شرکت های هواپیمایی جزیره قشم

چارتر قشم

لحظه آخری قشم

قشم لحظه آخری

بلیط چارتر قشم

بلیت قشم چارتری

تفریحات قشم

جاذبه های قشم

امکانات جزیره قشم

تلفن هتل های قشم

آدرس هتل های قشم

هزینه سفر به قشم

قوانین سفر به جزیره قشم

پرواز قشم

بلیط قشم نوروز 1400

تور قشم نوروز 1400

 

 

پایین ترین قیمت بلیت قشم

بلیط قشم لحظه آخری

قیمت بلیط تهران قشم

قیمت بلیت قشم تهران

flights between tehran gheshm

how much is tehran gheshm tickets?

نرخ بلیت تهران قشم

بلیت لحظه آخری تهران قشم

قیمت بلیت تهران به قشم

قیمت پروازهای قشم

قیمت بلیت قشم ژانویه

قیمت بلیت قشم فوریه

قیمت بلیت قشم مارچ

قیمت بلیت قشم آوریل

قیمت بلیت قشم در فروردین ماه

قیمت بلیط قشم تعطیلات نوروز 1400

بلیط قشم در اردیبهشت ماه

بلیط قشم در خرداد ماه

قیمت بلیط قشم تعطیلات خرداد 1400

بلیط قشم در تیر ماه

بلیط قشم در مرداد ماه

بلیط قشم در شهریور ماه

بلیط قشم در مهر ماه

بلیط قشم در آبان

بلیط قشم در آذر

قیمت بلیط قشم در دی

بلیط قشم در بهمن

بلیط قشم تعطیلات بهمن 1400

بلیط قشم در اسفند 1400

بلیط قشم تعطیلات اسفند 99

قیمت بلیط قشم تعطیلات اسفند 1400