خرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستانخرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستان

بلیط هواپیما عسلویه| بلیط چارتر عسلویه لحظه آخری| خرید اینترنتی بلیت عسلویه| قیمت عسلویه

بلیط هواپیما عسلویه لحظه آخری چارتر عسلویه ارزان

خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه

بهاران سیر یکی از نمایندگی فروش بلیط هواپیما عسلویه در مسیرهای مختلف و متنوع خطوط پروازی موجود در ایران است و بهترین قیمت بلیط عسلویه را به شما عرضه می نماید.

از سال 85 با دریافت مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری در خدمت مسافرین عزیز در مسیرهای هوایی عسلویه خدمتگزار شما هستیم.

چرا سفر هوایی به عسلویه ؟

یکی از توابع استان بوشهر در جنوب ایران و سواحل خلیج فارس عسلویه است.بندر عسلویه هم از قدیمی‌ترین بندرهای خلیج فارس است که قدمتش به دوره ساسانیان باز می‌گردد.

بدلیل موقعیت استراتژیک بندر عسلویه نقش حیاتی در اقتصاد منطقه ایفا می کند. و از مهم‌ترین مناطق صنعت نفت و گاز کشور ایران محسوب می شود و بیشتر به خاطر وجود منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مشهور شده است و افراد زیادی به قصد کار و تجارت به این منطقه سفر می‌کنند.

هر کس که نام عسلویه را می شنود تأسیسات نفتی و گازی به ذهنش خطور می کند. البته بجز جنبه های صنعتی و تجاری عسلویه ، از لحاظ گردشگری و توریسم هم مخصوصاً در زمان تعطیلات نوروز مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد.

عسلویه زیباییهای دیدنی و گردشگری طبیعی و صنعتی فراوانی دارد که علاوه بر افراد جویای کار، گردشگران بسیاری را هم به خرید بلیط هواپیما عسلویه ترغیب می کند.

سواحل عسلویه با شن‌های سفید، سنگ‌های نرم و صدف‌های رنگارنگی پوشیده که زیر نور خورشید می‌درخشند. این سواحل شنی محل زندگی و تولید نسل بسیاری از لاک پشت‌های دریایی است.

جنگل‌های انبوه آن هم مکان مناسبی برای پرندگان مهاجر و مرغان دریایی شده است. به کسانی که دوستدار پدیده‌های طبیعی، مناظر فوق العاده و جنگل‌های حرای شگفت انگیز هستند سفر به عسلویه را توصیه می‌کنیم.

در جنگل‌های حرا می‌توانید شاهد درختانی باشید که از آب بیرون آمده و روی آب شناور هستند. اگر می خواهید از شهرهای دیگر ایران به عسلویه سفر کنید پیش از آغاز سفر به عسلویه  حتماً با جاهای دیدنی این شهر هم آشنا شوید.

در حال حاضر از اکثر شهرهای مهم ایران پروازهای عسلویه با ایرلاینهای مختلفی برقرار است.

نقشه عسلویه و موقعیت فرودگاه عسلویه

بندر عَسَلویه شهری بندری و مرکز شهرستان عسلویه از توابع استان بوشهر در جنوب ایران و در کرانه خلیج فارس است و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به حوزه گاز پارس جنوبی که در میان خلیج فارس واقع شده دسترسی دارد.

رزرو آنلاین بلیط عسلویه

امروزه بلیت پروازهای عسلویه از نوع بلیط الکترونیکی و ای تیکت ( Eticket ) است که که باعث شده تا مسافران در هرجایی که باشند بتوانند خرید اینترنتی بلیت عسلویه را به صورت آنلاین انجام دهند.

البته اگر به هردلیلی نمی توانید خرید اینترنتی بلیط عسلویه را انجام دهید ما آنرا برای شما صادر و از طریق تلگرام،واتساپ،یا ایمیل ارسال می نمائیم تا براحتی به صورت هوایی به عسلویه سفر کنید.

شما می توانید پروازهای عسلویه را در “سایت بوک چارتر” بررسی کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه

خرید اینترنتی بلیت عسلویه باعث رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی به این شهر شده و با مراجعه به وبسایت “بوک چارتر” می توانید براحتی و سریع و بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید آنلاین بلیت هواپیما عسلویه را انجام دهید.

خرید اینترنتی بلیت هواپیما عسلویه در “سایت بوک چارتر” ، فقط نیاز به کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم پویا آن و مشخصات مسافرتان دارد و برای خرید آنلاین بلیت هواپیما عسلویه ، الزامی به ثبت نام در سایت نبوده و می توانید به صورت عمومی هم خرید کنید.

برای آن دسته از مسافرینی که به دنبال بلیط لحظه آخری عسلویه هستند، پاییز و بهار بهترین زمان خرید بلیط عسلویه است زیرا هم پرواز و هتل و حتی تور عسلویه با کمترین مخارج ممکن می شود.

در مناسبتها و تعطیلات، قیمت پروازهای عسلویه نوسان بیشتری داشته و ممکن است بلیط رفت و برگشت عسلویه به سرعت پر شده و جای خالی با نرخ مناسب پیدا نشود.

برای اطلاع به موقع از قیمت بلیط عسلویه به سایت بوک چارتر مراجعه کنید.

بغیر از تاریخ سفر و تاریخ خرید، نوع ایرلاین انتخابی تان و کلاس پروازی روی قیمت نهایی بلیط موثر است. با ورود به صفحه رزرو بلیط “بوک چارتر” لیست بلیط چارتری عسلویه را مشاهده کنید.

در فصلهای غیر پیک سفر و روزهای عادی سال می توانید پایین ترین قیمت بلیط عسلویه را در سایت BookChater پیدا کنید.

خرید تلفنی بلیط عسلویه

برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر درباره پروازهای عسلویه با اپراتور این شرکت در ساعات اداری به شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

حتی اگر از جای دیگر نتوانستید بلیت هواپیما عسلویه را تهیه کنید باز هم با ما تماس بگیرید و از سیستم رزرو پرواز عسلویه امتحان کنید تا در ایام پیک و غیر پیک برایتان بلیت عسلویه صادر شود.

کارشناسان با تجربه ما منتظر تماس شما هستند تا بهترین راهنمایی را برای سفر به عسلویه به شما ارائه دهند و به سرعت بلیط هواپیما عسلویه را برایتان ارسال کنند!

بلیط چارتر عسلویه

در برخی تاریخها ، اگز سازمان هواپیمایی کشوری اجازه چارتر کردن پروازهای عسلویه را بدهد، شرکت متقاضی چارتر عسلویه ، از قبل طی قرارداد منعقده با ایرلاین ها وجه آنرا برای پرواز تاریخ معینی فول چارتر عسلویه یا سیت چارتر عسلویه پرداخت می کند.

ولی اگر مجوز راه اندازی پروازهای چارتر عسلویه به ایرلاینها داده نشود می بایست از پروازهای سیستمی عسلویه که در سیستم رزرو قرار داده می شود و با نرخ مصوب ایرلاین هستند استفاده کنید.

البته پروازهای چارتری عسلویه بیشتر برای توسعه گردشگری و ایجاد تور عسلویه مورد استقبال قرار می گیرند و فروش بلیط چارتر عسلویه به تنهایی محدود تر خواهد بود.

ولی پروازهای سیستمی عسلویه در تمامی روزها برروی سیستم رزرواسیون پرواز “بوک چارتر” قابل مشاهده و رزرو است. چنانچه پرواز چارتر عسلویه بر روی سیستم های رزرو قرار بگیرد شما می توانید برای خرید آنها اقدام نمائید.

بلیط لحظه آخری عسلویه

برخی مواقع که تعداد صندلی خالی بیشتری بر روی سیستم رزرو پرواز باقی بماند و در فصل غیر پیک مسافرتی هم باشیم با توجه به عرضه بالا و تقاضای کمتر ، بلیط لحظه آخری عسلویه در پروازهای سیستمی و چارتری عسلویه مشاهده می شوند که معمولاً نرخ ارزانتر دارند.

اگر این چنین پروازی برقرار باشد برروی سیستم رزرواسیون پرواز “بوک چارتر” قابل مشاهده و رزرو است که می توانید برای خرید آنها اقدام نمائید.

بلیط ارزان هواپیما عسلویه

قیمت بلیط عسلویه به تاریخ سفر شما و مسیر بلیط یک طرفه عسلویه و یا دو طرفه بودن آن و نیز به شرکت هواپیمایی و نوع کلاس پروازی انتخابی شما بستگی دارد.

مثلاً کلاس پرواز اکونومی عسلویه از پرواز بیزینس عسلویه ارزان تر خواهد بود و بیزینس عسلویه هم از پرواز فرست کلاس عسلویه ارزان تر خواهد شد.

یعنی فرست کلاس گرانتر از بیزینس و آن هم از اکونومی گرانتر است.

ضمناً شرایط تغییر بلیط عسلویه و یا جریمه استرداد بلیط عسلویه نیز در کلاس های نرخی مختلف با هم فرق داشته و بر اساس بخشنامه ایرلاین مربوطه پرواز عسلویه محاسبه و اعمال می گردد.

قبل از خرید بلیط عسلویه حتماً قوانین استرداد بلیط عسلویه را مطالعه کنید و از لیست پرواز و آیکون قوانین پرواز و یا قوانین استرداد بلیط پرواز یا جزئیات پرواز شرایط کنسلی پرواز عسلویه را بخوانید و بعد اقدام به خرید کنید تا متضرر نشوید.

در وبسایت “بوک چارتر” می توانید براحتی کمترین به بیشترین قیمت بلیط های عسلویه را ببینید و هر کدام را خواستید به صورت خرید آنلاین بلیط عسلویه رزرو کرده و بلیط را دانلود کنید.

از کدام شهرها به عسلویه پرواز دارند؟

چرا مسافرین عسلویه ، بهاران تراول را برای خرید بلیط هواپیما عسلویه انتخاب می کنند؟

کمترین قیمت بلیت عسلویه

درمقابل سایر آژانسها و سایتها ،همواره تلاش نموده ایم تا با یافتن بلیت هواپیما عسلویه برای مسافرین خود، سفر هوایی به عسلویه مقرون به صرفه تر برایشان رقم زده شود.

نمایندگی رسمی بلیت عسلویه

ما با مجوز رسمی هواپیمایی کشوری برای صدور بلیت پروازهای عسلویه از سال 1385 و باسابقه درخشان در خدمت هم میهنان عزیز و توریست های عسلویه بوده ایم.

بلیت عسلویه گروهی

توریستهای گروهی و یا تیم های ورزشی یا گروه های مسافری ویژه برای دیدن جاذبه های گردشگری عسلویه می توانند با تخفیف بیشتر و قیمت کمتر از بهاران تراول بلیت عسلویه خود را تهیه می نمایند.

پشتیبانی بلیت عسلویه

تیم حرفه ای و باتجربه ما در تمامی خدمات صدور و استرداد و کنسلی بلیت پروازهای عسلویه ، سریع ترین و بهترین نتیجه را برای مسافران عزیز خود به ارمغان آورده است.

بهترین زمان سفر به عسلویه چه موقع است؟

گرمای زیاد هوا در بسیاری از فصول سال باعث می شود فرصت کمتری برای سفر به عسلویه وجود داشته باشد.

با توجه به اینکه عسلویه جزو مناطق گرم و خشک محسوب می شود بازدید از این شهر در فصل تابستان، به افرادی که در مناطق سرد زندگی می کنند و به هوای شرجی عادت ندارند، توصیه نمی شود.

بدین ترتیب بهترین زمان خرید بلیط هواپیما عسلویه بازه زمانی آبان تا فروردین ماه است. از لحاظ دما بهتر است در فصولی از سال مانند بهار و پاییز و زمستان سفر خود را به عسلویه انجام دهید.

مسیر پروازی عسلویه تقریباً در تمام روزهای سال مسافر دارد. بلیط هواپیما عسلویه با توجه به اهداف سفر شما (کاری و تجاری در عسلویه ، بازدید از مقاصد گردشگری و تفریحی عسلویه و…) می تواند بهترین زمان سفر به عسلویه متفاوت باشد.

دمای عسلویه در فصل بهار و مخصوصاً اردیبهشت عالی بوده و باب طبع مسافرهاست و در زمانهای تعطیلات مدارس و دانشگاه ها ، سفر به عسلویه افزایش می یابد.

با شروع فصل تابستان گرمای هوای عسلویه کمی آزاردهنده می شود ولی در پاییز طراوت خاصی به آب و هوای عسلویه باز می گردد.

زمستان‌های عسلویه هم برای سفر بد نیست ولی به پای بهار و پاییز نمی رسد. سفر به عسلویه در تعطیلات عید نوروز جهت بازدید از نقاط گردشگری رایج است.

می‌توانید سفری شیرین و خاطره انگیز را در عسلویه تجربه کنید و از جاذبه های گردشگری عسلویه بهره کافی ببرید.

وضعیت آب و هوای عسلویه در دو هفته آینده

هزینه‌های سفر هوایی به عسلویه به چه صورت است؟

هزینه های بلیت هواپیما رفت و برگشت عسلویه طبق مصوبه دولت تا سقف تعیین شده نرخ پرواز عسلویه شناور است و از محدوده سقف قیمتی آن نمی تواند بیشتر باشد ولی کمتر از آن مجاز به نوسان قیمت در کلاسهای نرخی مختلف است.

ولی اگر بتوانید و در سیستم رزرو موجود باشد: بلیط چارتر عسلویه را با تور عسلویه و یا پرواز لحظه آخری عسلویه رزرو کنید طبیعتاً با قیمت های مناسب تری به عسلویه پرواز خواهید کرد.

هزینه هر شب اقامت در عسلویه نسبت به هتل های رده پایین تا هتل‌های سطح بالا 5ستاره متغیر است. برای اقامت خود در عسلویه و رزرو هتل در عسلویه می توانید از وبسایت “هتل داریم” استفاده نمایید.

در سایت “هتل داریم” اکثر هتل های عسلویه و حتی اقامتگاههای گردشگری عسلویه را مشاهده و مقایسه نموده و رزرو اینترنتی هتل در عسلویه را انجام دهید.

رزرو هتل

شما می توانید با مراجعه به وبسایت “هتل داریم” تقریباً تمامی هتل های عسلویه و حتی اقامتگاههای گردشگری عسلویه را مشاهده و مقایسه و رزرو نمائید.

در سایت هتل داریم ، رزرو اینترنتی هتل در عسلویه را با حداقل قیمت ممکن برای هر تعداد مسافر و به تعداد شب هایی که هتل جا داشته باشد انجام دهید و واچر رسید هتل را دانلود نمائید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر و سیستمی لحظه آخری

با مراجعه به وبسایت “بوک چارتر” تمامی پروازهای سیستمی و چارتری عسلویه را در تمامی تاریخهای اعلام شده بررسی کنید.

با مقایسه حداقل قیمت پروازهای عسلویه برای تمامی شرکتهای هواپیمایی براحتی و بسرعت خرید اینترنتی بلیت هواپیما عسلویه را انجام دهید.پروازهای لحظه آخری عسلویه در این سایت منتظر انتخاب شما هستند.

راه‌های حمل و نقل در عسلویه

برای سفر به عسلویه می توانید هم از ماشین شخصی و یا اتوبوس دربستی توریستی و یا عمومی و پروازهای عسلویه استفاده کنید.

اگر اهل رانندگی در مسیرهای نسبتا طولانی باشید، سفر به عسلویه با ماشین شخصی خودتان بدلیل اینکه هر کجا که دلتان بخواهد می توانید توقف کنید و نفسی تازه کرده و دوباره راه بیوفتید مناسب است.

مثلاً اگر بخواهید از تهران تا عسلویه برانید بسته به سرعت شما حدود 13 تا 15 ساعت زمان میبرد تا برسید. پس بهتر است از پروازهای عسلویه استفاده کنید.

سفر به عسلویه با اتوبوس

اتوبوسها نسبت به هواپیما عسلویه ارزان تر است و همین که قرار نیست ساعت ها پشت فرمان بنشینید، امتیاز بالایی است ولی سختی های خودش را هم دارد.

چون دیگر شما نیستید که تصمیم می گیرید، کی و کجا توقف کنید.

اگر فکر همه جا را کرده اید، به سراغ بلیط اتوبوس عسلویه بروید که در برخی از شهرهای ایران در دسترس است ولی مثلا از تهران تا عسلویه حدود 13 تا 15ساعت در مسیر خواهید بود!

فاصله ی عسلویه تا تهران 1290 کیلومتر   /   فاصله ی عسلویه تا اصفهان 845 کیلومتر   /   فاصله ی عسلویه تا شیراز 358 کیلومتر

فاصله ی عسلویه تا تبریز 1737 کیلومتر    /   فاصله ی عسلویه تا مشهد 1709 کیلومتر   /   فاصله ی عسلویه تا زاهدان 1179 کیلومتر

فاصله ی عسلویه تا بندرعباس 448 کیلومتر   /   فاصله ی عسلویه تا اهواز 694 کیلومتر.

سفر به عسلویه با هواپیما

یکی از بهترین و سریع ترین و آسان ترین و البته گرانترین راههای رسیدن به عسلویه خرید بلیت هواپیما عسلویه است و می توانید از بیشتر شهرهای ایران با هواپیما به عسلویه بروید؛

مثلا از مشهد تا عسلویه حدود 2ساعت در پرواز هستید و برخی از ایرلاین های کشور پروازهای عسلویه را ارائه می کنند.

فرودگاه های عسلویه

فرودگاه عسلویه (یاتا: PGU ، ایکائو: OIBI) : فرودگاهی است که در اطراف شهر عسلویه در استان بوشهر ایران قرار دارد و طبق آنچه در ویکی پدیا درج شده دارای یک باند آسفالت بوده که طول آن ۳۶۰۴ متر و عرض آن ۴۵ متر است.

این فرودگاه دارای دو ترمینال داخلی و خارجی است که به امر جا به جائی مسافران در مقاصد داخل و خارج کشور اشتغال دارند.و در 21 کیلومتری از شهر عسلویه قرار دارد و برای رفت و آمد در این مسیر تاکسی ها یاری گر شما خواهند بود.

اگر می خواهید از خودرو شخصی استفاده کنید، پارکینگ فرودگاه در خدمت شماست و خدمات خود را به شما ارائه می دهد.

مهمترین جاذبه های گردشگری و تاریخی عسلویه

یکی از آثار زیبا شهرستان عسلویه آسیاب آبی و قدیمی است که در فهرست آثار ملی نیز ثبت شده‌است.

موزه مردم‌شناسی و سواحل تفریحی و نخلستان‌های زیبا از دیگر دیدنی‌های عسلویه هستند.

از جمله مهمترین نقاط گردشگری عسلویه دهکده گردشگری پازارگاد، پارک ملی نایبند، بندر عسلویه، هتل ریم را، روستای ده نو می باشد.

سوغاتی عسلویه ؟

در عسلویه انواع خرما، خارک، ماهی، گلیم و… مانند سایر شهرهای جنوبی ایران یافت می شود که از آنها به عنوان بهترین سوغاتی های عسلویه می توان استفاده کرد.

خرید تلفنی بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما از مشهد به عسلویه

خرید اینترنتی بلیت هواپیما مشهد به عسلویه یکی دیگر از خدمات بهاران تراول است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی رزرو کنید.

ایرلاین های متعددی مانند هواپیمایی ماهان و وارش خط پرواز مشهد به عسلویه را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط عسلویه خود را تهیه کنید.

مسافران این مسیر بلیت هواپیما مشهد به عسلویه خود را آنلاین خریداری می کنند و با کمترین زمان از مشهد با هواپیما به عسلویه می رسند.

قیمت بلیط هواپیما شیراز به عسلویه

انواع قیمت پروازهای از شیراز به عسلویه را می‌توانید در سایت ما مشاهده کنید و یا از کارشناسان ما بپرسید.

با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما شیراز به عسلویه را بدست می آورید و خاطر جمع خواهید شد که ارزانترین نرخ بلیت هواپیما شیراز به عسلویه را از بهاران تراول خریداری می کنید.

برای برگشت از عسلویه به شیراز هم به راحتی می توانید با بررسی در همان “سایت بوک چارتر” طبق تاریخی که پرواز برقرار باشد اقدام بفرمائید.

ارزانترین نرخ بلیت هواپیما تبریز به عسلویه

ارزانترین نرخ بلیت تبریز به عسلویه را بر أساس تاریخ و کلاس پروازی و شرکت هوایی انتخابی شما ارائه می دهیم.

البته قیمت‌ها ثابت نبوده و در روزهای متفاوت می‌تواند فرق داشته باشند.ولی همیشه تلاش خود را می نمائیم تا ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تبریز به عسلویه را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

بلیط لحظه آخری تهران به عسلویه

بلیط لحظه آخری تهران به عسلویه به ندرت اتفاق می افتند ولی اگر مسافرین از کلاس نرخی های پایین تر که بر روی سیستم رزرو زودتر از سایر کلاس نرخی های گرانتر باز می شوند استفاده کنند هزینه کمتری می پردازند.

پس آن خریداری که زودتر در سامانه رزرو کند احتمال یافتن نرخ پایین تر پرواز تهران به عسلویه را بدست می آورد.

اطلاعات پرواز تهران به عسلویه

مدت زمان پرواز بین شهرهای مختلف ایران به عسلویه با توجه به موارد متعددی مثل وضعیتی آب و هوایی ممکن است تغییر یابد ولی مثلاً پرواز تهران به عسلویه حدود 2 ساعت زمان می برد.

پرواز کیش به عسلویه در روزهای متعدد و تقریبا همه روزه در دسترس مسافران عزیز است و شرکت های هواپیمایی‌ گوناگونی (ایرلاین های) ارائه دهنده خدمات پرواز کیش به عسلویه زیاد هستند و شما می‌توانید جزنیات تفاوت آنها را از کارشناسان ما بپرسید.

نقشه شهر عسلویه

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما عسلویه

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما عسلویه بازه زمانی آبان تا فروردین ماه است. از لحاظ دما بهتر است در فصولی از سال مانند بهار و پاییز و زمستان سفر خود را به عسلویه انجام دهید.
مسیر پروازی عسلویه تقریباً در تمام روزهای سال مسافر دارد. بلیط هواپیما عسلویه با توجه به اهداف سفر شما (کاری و تجاری در عسلویه ، بازدید از مقاصد گردشگری و تفریحی عسلویه و…) می تواند بهترین زمان سفر به عسلویه متفاوت باشد.

مسافت تهران تا مرکز شهر عسلویه چقدر است؟

از تهران تا عسلویه معادل 1284 کیلومتر مسافت وجود دارد که اگر با خودرو یا اتوبوس و با سرعت استاندارد پیموده شود حدود 13 تا 15 ساعت زمان می برد.
درحالی که با هواپیما از تهران تا عسلویه حدود 2ساعت خواهد بود.

بلیط ارزان قیمت عسلویه را چطور بخریم؟

برخی مواقع که تعداد صندلی خالی بیشتری بر روی سیستم رزرو پرواز باقی بماند و در فصل غیر پیک مسافرتی هم باشیم با توجه به عرضه بالا و تقاضای کمتر ، بلیط لحظه آخری عسلویه در پروازهای سیستمی و چارتری عسلویه مشاهده می شوند که معمولاً نرخ ارزانتر دارند.
اگر این چنین پروازی برقرار باشد برروی سیستم رزرواسیون پرواز “بوک چارتر” قابل مشاهده و رزرو است که می توانید برای خرید آنها اقدام نمائید.

اطلاعات فرودگاه عسلویه و آدرس و تلفن فرودگاه عسلویه ؟

فرودگاه عسلویه که به نام فرودگاه بین المللی خلیج فارس نیز اسم گذاری شده است واقع در استان بوشهر عسلویه فرودگاه بین المللی خلیج فارس می باشد که به راحتی در گوگل مپ قابل دسترسی است.
تلفنی اطلاعات پرواز عسلویه : 07731373838
تلفن روابط عمومی فرودگاه خلیج فارس عسلویه : 07731373930

قیمت بلیط تهران به عسلویه چقدر است؟

با مراجعه به وبسایت “بوک چارتر” قیمت تمامی پروازهای سیستمی و چارتری عسلویه را در تمامی تاریخهای اعلام شده بررسی کنید.

مدت زمان پروازهای عسلویه به شهرهای مختلف ایران چقدر است؟

مدت زمان پروازها براساس شرایط فرودگاهی و پروازی و آب و هوایی امکان هر نوع تغییراتی دارند ولی به عنوان پیش فرض به صورت زیر می توان نام برد:
تهران-عسلویه: 90 دقیقه، اصفهان- عسلویه: 70 دقیقه، اهواز- عسلویه: 65 دقیقه، شیراز- عسلویه: 45 دقیقه، مشهد- عسلویه: 120 دقیقه.

مهمترین جاذبه های گردشگری در عسلویه کدام است؟

آسیاب آبی و قدیمی ، موزه مردم‌شناسی و سواحل تفریحی و نخلستان‌های زیبا ، دهکده گردشگری پازارگاد، پارک ملی نایبند، بندر عسلویه، هتل ریم را، روستای ده نو.

رزرو هتل در عسلویه

قیمت هر شب هتل در عسلویه

رزرو هتل 5 ستاره در عسلویه

هتل پنج ستاره در عسلویه

رزرو هتل 4 ستاره در عسلویه

هتل چهار ستاره در عسلویه

رزرو هتل 3 ستاره در عسلویه

هتل سه ستاره در عسلویه

رزرو هتل 2 ستاره در عسلویه

هتل دو ستاره در عسلویه

قیمت هر شب اقامت هتل در عسلویه

خرید اینترنتی اتاق هتل در عسلویه

لیست هتل های عسلویه با نشانی و آدرس آنها

آدرس و تلفن هتل های عسلویه

نشانی هتل های عسلویه

تلفن هتل های عسلویه

هتل آپارتمان در عسلویه

رزرو مسافرخانه در عسلویه

درباره هتل های عسلویه

هتل ریم رام عسلویه

هتل آپارتمان رمیله

 

رزرو بلیط ایران ایر به عسلویه

خرید اینترنتی بلیط ایران ایر به عسلویه

خرید آنلاین بلیت عسلویه با ایران ایر

بلیط عسلویه با ایران ایر

قیمت بلیط عسلویه با هواپیمایی ماهان

رزرو بلیط ماهان به عسلویه

قیمت بلیط ماهان برای عسلویه

خرید اینترنتی بلیط عسلویه با ماهان

رزرو اینترنتی بلیط ماهان عسلویه

بلیط عسلویه با معراج

بلیط عسلویه با قشم ایر

بلیط عسلویه با آتا

بلیط عسلویه با ساها

بلیط عسلویه با ایرباس

بلیط عسلویه با بوئینگ

پروازهای ایرباس عسلویه

بلیط عسلویه با هواپیمایی ایرتور

بلیط عسلویه با هواپیمایی کاسپین

رزرو بلیط عسلویه با هواپیمایی قشم ایر

بلیط عسلویه با آسمان

بلیط عسلویه با آتا ایر

بلیط عسلویه با هواپیمایی زاگرس

بلیط عسلویه با هواپیمایی آسمان

بلیط عسلویه با هواپیمایی قشم ایر

بلیط عسلویه با هواپیمایی ایرتور

پرواز ایرتور به عسلویه

پرواز آتا به عسلویه

پرواز معراج به عسلویه

پرواز ساها به عسلویه

بلیط عسلویه با ساها

بلیط عسلویه با معراج

بلیط عسلویه با فلای پرشیا

 

 

صدور بلیت ارزان عسلویه

نمایندگی صدور بلیت عسلویه

رزرو پروازهای عسلویه

خرید اینترنتی بلیط عسلویه

خرید آنلاین بلیط عسلویه

سفر به عسلویه

آب و هوای امروز عسلویه

آب و هوای این هفته عسلویه

درباره سفر به عسلویه

وضعیت بلیط عسلویه

وضعیت پروازهای عسلویه

ایرلاینهای عسلویه

شرکت های هواپیمایی عسلویه

پرواز چارتر عسلویه

بلیط چارتر مشهد عسلویه

بلیط چارتر عسلویه به تبریز

قیمت بلیط تبریز به عسلویه

قیمت بلیط گرگان به عسلویه

قیمت بلیط اراک به عسلویه

قیمت بلیط ساری به عسلویه

قیمت بلیط تهران به عسلویه

قیمت بلیط شیراز به عسلویه

بلیط لحظه آخری عسلویه

عسلویه لحظه آخری

بلیط چارتر عسلویه

بلیت عسلویه چارتری

تفریحات در عسلویه

آدرس رستورانهای عسلویه

لیست اماکن تفریحی عسلویه

آدرس مراکز خرید عسلویه

جاذبه های گردشگری عسلویه

امکانات شهر عسلویه

هزینه سفر به عسلویه

قوانین سفر به عسلویه

لیست پروازهای عسلویه

اطلاعات پروازهای عسلویه

بلیط عسلویه نوروز 1400

تور عسلویه نوروز 1400

 

 

پایین ترین قیمت بلیت عسلویه

بلیط عسلویه لحظه آخری

قیمت بلیط مشهد به عسلویه

قیمت بلیت بم به عسلویه

flights between kish Asalooye

how much is Asalooye tickets?

نرخ بلیت کیش عسلویه

بلیت لحظه آخری کرمانشاه به عسلویه

قیمت بلیت کرمان به عسلویه

قیمت بلیط رشت به عسلویه

قیمت بلیط اصفهان به عسلویه

قیمت بلیط مراغه به عسلویه

قیمت بلیط چابهار به عسلویه

قیمت بلیط گرگان به عسلویه

قیمت بلیط عسلویه به عسلویه

قیمت بلیط آبادان به عسلویه

قیمت بلیط زاهدان به عسلویه

قیمت بلیط ماهشهر به عسلویه

قیمت بلیط قشم به عسلویه

قیمت بلیط بندرلنگه به عسلویه

قیمت بلیط بندرعباس به عسلویه

قیمت بلیط اهواز به عسلویه

قیمت بلیط کرمان به عسلویه

قیمت بلیط ساری به عسلویه

قیمت بلیط عسلویه امشب

قیمت پروازهای عسلویه

قیمت بلیت عسلویه فروردین

قیمت بلیت عسلویه اردیبهشت

قیمت بلیت عسلویه خرداد

قیمت بلیت عسلویه تیر

قیمت بلیت عسلویه مرداد

قیمت بلیت عسلویه شهریور

قیمت بلیت عسلویه مهر

قیمت بلیت عسلویه آبان

قیمت بلیت عسلویه آذر

قیمت بلیت عسلویه دی

قیمت بلیت عسلویه بهمن

قیمت بلیت عسلویه اسفند

قیمت بلیت عسلویه در فروردین ماه

قیمت بلیط عسلویه تعطیلات نوروز 1400

بلیط عسلویه در اردیبهشت ماه

بلیط عسلویه در خرداد ماه

قیمت بلیط عسلویه تعطیلات خرداد 1400

بلیط عسلویه در تیر ماه

بلیط عسلویه در مرداد ماه

بلیط عسلویه در شهریور ماه

بلیط عسلویه در مهر ماه

بلیط عسلویه در آبان

بلیط عسلویه در آذر

بلیط عسلویه در دی

بلیط عسلویه در بهمن

بلیط عسلویه تعطیلات بهمن 1400

بلیط عسلویه در اسفند 1400

بلیط عسلویه تعطیلات اسفند 99

قیمت بلیط عسلویه تعطیلات اسفند 1400