خرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستانخرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستان

بیمه مسافرتی سامان | خرید اینترنتی بیمه مسافرتی | قیمت بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی سامان

بیمه مسافرتی چیست و چه ارزشی دارد؟

کسانی که می خواهند به خارج از کشور سفر کنند توصیه می کنیم حتماً بیمه مسافرتی سامان با پوشش مناسب را از مراکز معتبری همچون این شرکت تهیه کنند.

بیمه می‌تواند در هنگام وقوع اتفاقات ناگوار، جلوی برخی از ضررهای مالی شما را بگیرد و تا حدودی خیال شما را راحت کند، البته پولی که می‌توانید از یک شرکت بیمه طلب کنید، به نوع قرارداد بیمه‌‌ی شما بستگی دارد.

با خرید بیمه مسافرتی، بیمه گذاران تحت پوشش در حین سفر اگر دچار هزینه‌های درمانی و بیمارستانی مانند موارد زیر بشوند طبق توافق بیمه گذار و بیمه گر (مسافر) مشمول دریافت اکثر این مبالغ خواهند شد:

از جمله ویزیت پزشک ، جراحی، پانسمان، انواع آزمایش‌‌های پزشکی، مخارج بیهوشی، هزینه‌های اتاق عمل و جابه‌جایی به بیمارستان، هزینه‌های دارو، دندانپزشکی، بلایای طبیعی، تروریسم، زایمان و …

یکی از مزیت های سفر با بهاران تراول امکان انتخاب و تهیه بیمه مسافرتی در تورهای متنوع خارجی است. با داشتن بیمه مسافرتی می توانید بدون ترس و نگرانی از حواث غیرمترقبه به هر کجای جهان زیبا سفر کنید.

برخی از مزایای بیمه مسافرتی برای سفرهای خارجی

وقتی که برای سفر خود برنامه ریزی می کنید ممکن است که به فکر اتفاق های احتمالی و ناخوشایند هم بیوفتید و برای دوراندیشی در مقابل چالشهای احتمالی سفر ، به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً بیمه مسافرتی را مخصوصاً در سفرهای خارجی تهیه کنید.

imageframe-image

جبران هزینه پزشکی، بیمارستانی در سفر

بدلیل بالا بودن میانگین هزینه های درمان در همه کشورهای دنیا و اختلاف ارزی شدید با ایران ، اگر می خواهید درگیر این جور قیمت ها نشوید، حتماً با کارشناسان ما برای صدور بیمه مسافرتی اقدام کنید تا با آسودگی به مسافرت بروید.

imageframe-image

جبران هزینه های درمانی و دارو

فکر کنید در سفر داروی خاص شما گم شود، حتی در صورتی که این دارو را قبل از سفر و با تجویز پزشک تهیه کرده باشید، بیمه می تواند هزینه ارسال این داروها را برای شما تقبل کند و اگر نیاز به داروی گرانی باشد می توانید روی کمک شرکت بیمه خود حساب کنید.

imageframe-image

پرداخت هزینه های دندانپزشکی

اگر در سفر دچار دندان درد و عفونت شده و مجبور به کشیدن دندان شوید، بیمه هزینه های شما را تقبل خواهد کرد. البته این موضوع بستگی به سقف تعهد و پوشش بیمه شما دارد. مثلاً اگر هزینه درمان شما 100 یورو شود، 25 یورو را شما و 75 یورو را بیمه پرداخت می کند.

imageframe-image

مفقودی یا سرقت مدارک شناسایی

در بسیاری از پوشش های بیمه مسافرتی ، در صورتی که مدارک شناسایی مهم مسافر همچون شناسنامه، پاسپورت، گواهینامه و … گم شد و یا به سرقت رفت، شرکت بیمه هزینه های صدور المثنی را تا سقف معینی پرداخت می کند.

بیمه مسافرتی سامان

راحتی و آسایش مسافران در هر سفر از هر چیزی مهم تر است تا سفر بدن دغدغه ای داشته باشد.

بیمه سامان در صورت بروز حوادث، خدمات ویژه بیمه مسافرتی خود را در هر نقطه ای از جهان اعم از حوزه شنگن یا خلیج فارس به مسافران ارائه می دهد.

بیمه مسافرتی سامان هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان، هزینه ناشی از تأخیر چمدان، بازگرداندن جسد متوفی و حوادثی از این دست را پوشش داده و انواع سفر از جمله تک نفره، تجاری، خانوادگی و… را دربر می گیرد.

شما مسافران محترم می توانید با ارسال عکس گذرنامه، مدت اقامت و مقصد سفر خود برای کارشناس ما اقدام به خرید بیمه مسافرتی سامان به صورت اینترنتی نمایید و فایل بیمه صادر شده خود را تحویل بگیرید.

imageframe-image

بهترین تضمین برای قیمت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

imageframe-image

بیمه سفر

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

imageframe-image

چرا مارا انتخاب کردین؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

imageframe-image

به کمک نیاز دارید؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

قیمت بیمه مسافرتی سامان

بیمه های مسافرتی با توجه به شرایط و پوشش های آن ، سن مسافر ، کشور مورد نظر (مقصد) و نیز مدت سفر توسط سیستم بیمه گذار مشخص می شود. هر چه پوشش های بیمه بیشتر باشد طبیعتاً قیمت ها بالاتر خواهد شد.

خرید بیمه مسافرتی

می توانید حضوری خرید بیمه مسافرتی را از طریق مراجعه به شعب و نمایندگی های مجاز بیمه اقدام کنید ولی باوجود اینترنت این روش منسوخ شده است. و یا به صورت آنلاین هم سریعتر و هم با مقایسه بیشتر اقدام به خرید بیمه مسافرتی خود نمائید.

البته ریسک درست صادر کردن آن را هم وجود دارد ولی می توانید با همکاران با تجربه ما تماس بگیرید تا بیمه شما را صادر و برایتان واتساپ کنند.

بیمه مسافرتی شنگن

4تایپ کلی برای ویزای شینگن با توجه به هدف مسافر وجود دارد که برای دریافت آن نیاز به خرید بیمه مسافرتی دارید. داشتن این بیمه نامه با توجه به نرخ بالای هزینه های درمان، در جبران خسارات پزشکی در کشورهای حوزه شینگن بسیار لازم است.

عوامل متعددی مثل سن بیمه گذار، مدت زمان سفر و سقف تعهدات و پوشش ها بر قیمت بیمه مسافرتی شینگن تاثیر دارد که نیاز دارد تا دقت کافی برای خرید بیمه مسافرتی شینگن داشته باشید.

مهمترين مزاياي بيمه نامه مسافرتي شركت بيمه سامان :

  • ارسال پیام ها و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری
  • خدمات مربوط به تاخیر در ورود چمدان ها
  • خدمات مربوط به تأخیر در پرواز هواپیما
  • بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده
  • پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور
  • سرقت و یا مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور
  • جابجایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه
  • پرداخت هزينه هاي فوريت هاي دندان پزشكي
  • بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه شده به کشور
  • بازگرداندن جسد متوفی
  • مساعدت حقوقی
  • بازگردادن کودکانی که بی سرپرست مانده اند
تلفن آژانس هواپیمایی در شهریار