تعریف بلیط سوتو | درباره بلیط های سوتو SOTO ؟

اگر برای دوستان و اقوامتان که در خارج کشور هستند و می‌خواهند به ایران سفر کنند،بخواهید بلیت هواپیما بخرید و یا قصد خرید بلیت بین دو کشور یا شهر خارجی را دارید با بلیط سوتو SOTO مواجه می شوید!

در سفرهای هوایی SOTO مخفف Sold Outside Ticketed Out است.یعنی بلیط هواپیمایی که از کشوری خریداری و صادر شده که ویژگی خودش در برنامه سفر نیست.

اگر شرایط و بخشنامه ها اجازه صدور بلیت در مسیر مطلوب شما را بدهند، می توانید از مبدأهای مختلف به مقصد ایران بلیط تهیه کنید.

یا حتی از داخل ایران، برای مبدأ و مقصدهای مختلف مثلاً بلیط مونترال به تورنتو یا اتاوا کانادا، یا از سنگاپور به کوالالامپور،بلیط پاریس به لندن و یا مبدأ و مقصدهای دیگر) بلیط هواپیما را رزرو و خریداری کنید.

در حقیقت صدور بلیت پروازهایی که مبداء آن‌ها کشوری/شهری به غیر از ایران و شهرهای آن باشد را صدور بلیت پروازهای سوتو می‌گویند.

به عنوان مثال ،اگر مسافر انگلیس بلیط خود را در انگلستان خریداری می کند اما از نیویورک به لس آنجلس سفر می کند با توجه به موقعیت مکانی این عملیات نسبت به مبدا مسافر بلیط سوتو گرفته است.

بلیط ها همچنین ممکن است SITI ، SITO یا SOTI باشد که موقع خرید مشخص می شوند.

اگر برای گذراندن تعطیلات و یا جلسات کاری به کشورهای مختلف جهان سفر می‌کنید، احتمالاً با شرایط خرید بلیط هواپیما خارجی بین شهرهای مختلف در یک کشور برخورد داشته اید!

اگر مایل به برنامه‌ریزی سفرتان هستید و قبل از آغاز سفر تمام بلیط‌های خریداری شده می خواهید در دستتان باشد، پیشنهاد می کنیم با بلیط‌های سوتو آشنا شوید.

پشتیبانی رزرو

کارشناسان این شرکت آماده پشتیبانی رزرو بلیط های خارجی شما در تمامی مسیرها هستند.

با مجوز رسمی

این شرکت با داشتن مجوز رسمی بند الف سازمان هواپیمایی رزرو بلیط های مسافران را انجام می دهد.

صدور سوتو در کمترین زمان

بهاران سیر در اسرع وقت صدور بلیط های خارجی سوتو را برای شما یا مسافرانتان انجام می دهد.

پروازهای یکسره خارجی سوتو

صدور بلیط پروازهای یکسره خارجی هواپیما به صورت سوتو برای کلیه ایرلاینهای خارجی

پروازهای دوسر خارجی سوتو

صدور بلیط پروازهای دوسره خارجی هواپیما به صورت سوتو برای کلیه ایرلاینهای خارجی

مراحل صدور بلیت سوتو خارجی :

بعد از تماس با کارشناسان این مرکز ، و اعلان مبداء و مقصد پروازی که به صورت سوتو است، عکس پاسپورت مسافر(ین) را واتساپ یا تلگرام کرده و بعد از رزرو اولیه و تسویه مبلغ ، بلیت پرواز خارجی شما صادر و فایل آن ارسال می شود.

قیمت بلیت سوتو خارجی :

همکاران ما سعی می کنند ارزان ترین قیمت در بازه زمانی های مختلف را به شما مسافرین اعلام نمایند و طبق ایرلاین و تاریخ و کلاس پروازی قیمت بلیت سوتو خارجی به شما اعلام خواهد شد.

بلیت سوتو و خارجی را از کجا می توان خرید؟

برای رزرو بلیت های خارجی و سوتو خود می توانید با کارشناسان خبره این شرکت تماس داشته باشید تا علاوه بر ارزان ترین مبلغ ممکن برای بلیت،با رعایت نکات و دستورالعمل ها رزرو شما صورت بگیرد تا متضرر نشوید.

سایت خرید اینترنتی بلیت سوتو و خارجی :

سایت های متفرقه زیادی برای صدور بلیط سوتو وجود دارند ولی بدلیل اینکه قیمت این بلیط ها معمولاً بالاست و به صورت تبدیل نرخ ارزی به ریالی محاسبه می شوند بهتر این است که رزرو آن را به همکاران ما بسپارید تا با رعایت قوانین انجام شود.

بلیت کدام ایرلاینها در این مرکز صادر می شود؟ :

در سیستم رزرو بیش از ۱۸۰ ایرلاین معتبر بین المللی طرف همکاری ما هستند مانند:

ایرلاینهای اتریشی، لوفت هانزا، امارات، قطری،ترکیش، پگاسوس، ایرفلوت،کی ال ام، بریتیش، عمان ایر، ماهان، ایران ایر، العربیه، ایر برلین، آلیتالیا، جت بلو، الاتحاد، یونایتد، امریکن، ایرکانادا، سوئیس ایر و…

امکان دسترسی شما را به بلیط هواپیما بیش از ۹۰۰ پرواز در ۷۰ کشور فراهم است تا با توجه به قیمت و شرایط پروازی به سادگی هر چه تمام تر بلیط هواپیما ( بلیط چارتر و سیستمی برای پروازهای خارجی و داخلی) خریداری نمایید.

خدمات بلیت سوتو :

خرید کلیه پروازهای بین‌المللی و تمام ایرلاینهای خارجی

خرید بلیط های یکسره و یک طرفه خارجی

خرید بلیط‌ های دو سر خارجی (لندن-پاریس، بانکوک-پاریس ، مادرید به لندن و …)

خرید پرواز های بین شهری کلیه کشورها (بانکوک-پوکت، پکن-شانگهای ، گوانجو-پکن و …)

خرید بلیط هواپیما از کشورهای دیگر به مقصد ایران (مونترال به تهران، شیکاگو به تهران، ونکوور به تهران و …)

مشاوره خرید بلیت سوتو خارجی :

سعی نمائید حتماً از شرکتهای معتبر و دارای دانش و مطلع از بخشنامه ها ، کسب اطلاع نمائید تا در دام سودجویان نیافتید و برای مشاوره خرید بلیت سوتو می توانید بر روی کمک کارشناسان ما حساب کنید.