خرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستانخرید اینترنتی تور مسافرتی داخلی،خارجی،زیارتی،بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل اخذ ویزا | بهاران سیر باغستان

ویزا آذربایجان الکترونیکی| مدارک لازم و قیمت ویزا فوری و عادی آذربایجان| AZERBAIJAN VISA

imageframe-image

کارگزار دریافت انواع ویزا الکترونیکی آذربایجان باکو با قیمت کمتر و سریعتر

نمایندگی اخذ ویزا آذربایجان باکو

بهاران سیر نمایندگی رسمی و با مجوز میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران دریافت ویزا آذربایجان را به راحتی و در اسرع وقت برای شما انجام خواهد داد.

با کارشناسان ما برای تهیه ویزا آذربایجان جهت سفر به شهرهای مختلف آن مانند باکو و  … تماس بگیرید. شیفته شنیدن صدای شما و راهنمایی به شما هستیم!

مزیت های بهاران سیر برای دریافت ویزا کشور آذربایجان :

استفاده از مشاوره رایگان درمورد اخذ ویزا آذربایجان.

تکمیل فرم درخواست ویزا توسط کارشناسان ما برای پرونده ویزا آنلاین آذربایجان.

کسب آخرین اطلاعات در مورد ویزا آذربایجان و تغییرات شرایط آن

پیگیری آنلاین تمامی امور دریافت ویزا آذربایجان توسط بهاران سیر و عدم نیاز به مراجعه حضوری به سفارت یا کنسولگری آذربایجان.

صدور بلیط رفت و برگشت پرواز به مقصد آذربایجان و در صورت درخواست مسافر با مهر و امضای آژانس.

صدور واچر رسمی هتل در آذربایجان

برای سفر به کشور تاریخی و زیبای آذربایجان ، بهاران سیر با پشتوانه 13 سال سابقه متخصص اخذ انواع ویزای آذربایجان با نازلترین قیمت و در کوتاهترین زمان ممکن و تجربه بالا در این امر راهنما و مشاور همیشگی شما خواهد بود.

برای ورود به کشور آذربایجان درحال حاضر نیاز به ویزای آذربایجان میباشد که در اسرع زمان همکاران ما آنرا برایتان دریافت خواهند نمود.

Azerbaijan eVisa Application For Iranian

مختصری درباره ویزا کشور آذربایجان :

دولت جمهوری آذربایجان از زمان استقلال به بعد برای اغلب شهروندان کشورهای دنیا که قصد سفر به این کشور را داشته اند ویزای آذربایجان را در نظر گرفته است،البته ایران هم از این قاعده مستثنی نبوده و شهروندان ایرانی برای ورود به آذربایجان نیاز به ویزا دارند.

طی سال های اخیر مذاکرات بسیاری بین ایران و جمهوری آذربایجان برای لغو ویزا ورود ایرانیان صورت گرفته ولی به دلیل شرایط خاص آذربایجان از جمله مشکلات در منطقه اشغالی قره باغ توسط ارمنستان،کنترل مهاجرت به دلیل مساحت و جمعیت کمتر و…، باعث اعمال یکسری سیاست ها برای تسهیل در اخذ ویزا برای شهروندان ایرانی و برخی کشورهای دیگر انجام گرفته است.

کشور آذربایجان و به ویژه شهر باکو از جمله مقاصد مورد علاقه شهروندان ایرانی برای گذراندن تعطیلات است و طبق قانون کلیه گردشگران باید پیش از سفر برای دریافت روادید از طریق سفارت یا کنسولگری‌های این کشور و امروزه از طریق پرتال الکترونیکی و آنلاین ویزا آذربایجان اقدام کنند.

بسیاری از ایرانیان به ویژه برای تعطیلات و سفر به کشور آذربایجان به صورت شخصی (مراجعه حضوری یا آنلاین) یا از طریق آژانس‌های مسافرتی اقدام به دریافت ویزا باکو آذربایجان می‌کنند.

البته این درخواست‌ها محدود به ویزای توریستی نبوده و تعدادی نیز مربوط به ویزای تجاری آذربایجان ،ویزای ترانزیت آذربایجان باکو هم هست.

سفارت آذربایجان در تهران در حال حاضر دو نوع ویزا صادر می‌کند؛ ویزای الکترونیکی آذربایجان و ویزای کاغذی آذربایجان.

در ویزای الکترونیکی شما فایل ویزای صادر شده را دریافت می‌کنید.

امّا ویزای کاغذی به صورت برچسب (لیبل) در گذرنامه شما چسبانده می‌شود و تمام اطلاعات لازم و اطلاعات گذرنامه تان هم در همین برچسب درج می‌شود.

دولت جمهوری آذربایجان راه اندازی سامانه صدور ویزای الکترونیکی آذربایجان یا همان آسان ویزا آذربایجان را انجام داده است، ویزای نرمال یا همان آسان ویزا در مدت 2 تا 4روز کاری آماده میشود و ویزای فوری ظرف 5 ساعت آماده تحویل میگردد، که تنها مدرک مورد نیاز عکس صفحه اول پاسپورت است که تحویل آژانس کارگزار آذربایجان داده شود.

ویزا برچسب یا کاغذی آذربایجان هم به صورت لیبل در داخل پاسپورت چسابانده می شود و مدارک مورد نیار آن اصل پاسپورت و یک قطعه عکس 4*3 است

اخذ ویزا توریستی آذربایجان :

ویزای توریستی آذربایجان مخصوص افرادی است که میخواهند برای تفریح و گردشگری به کشور زیبا و تاریخی آذربایجان سفر کنند. همان طور که گفته شد :

ویزا آذربایجان به صورت لیبل در پاسپورت چسبانده میشود و یا به صورت فایل الکترونیکی از طریق سفارت آذربایجان دریافت می شود.

سابقاً تمام متقاضیان می بایست برای دریافت ویزا به صورت حضوری و یا از طریق کارگزار به محل سفارت آذربایجان مراجعه می کردند.اما با ایجاد قانون جدید، شهروندان ایرانی می توانند درخواست ویزای خود را به صورت کاملاً آنلاین و الکترونیکی توسط کارگزاری ارائه دهند.

یکی از مزیت های ویزا آذربایجان این است که بدون دردسر و به راحتی قابل دریافت توسط کارگزار ویزا آذربایجان بوده و مثل برخی کشورها نیاز به مصاحبه حضوری در سفارت ندارد

البته این فقط درمورد اخذ ویزای توریستی صدق میکند.برای گرفتن برخی انواع ویزای کاری یا اقامت در آذربایجان حضور شخص الزامی و مصاحبه صورت میگیرد.

نکته:

ویزای توریستی آذربایجان همانطور که از اسم آن مشخص است صرفاً یرای هدف گردشگری و توریستی صادر میشود و در صورتیکه با این ویزا بعد از سفر به آذربایجان مشغول به کار شوید ،تخلف و جرم مسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

اجازه‌ی کار یا اقامت بیشتر از مدت زمان اعتبار ویزا ندارید ولی اگر حس کردید که به مدت زمان بیشتری برای اقامت نیاز دارید حتماً قبل از تاریخ اتمام اقامت برای تمدید ویزا آذربایجان باید اقدام کنید که برایتان دردسرساز نشود.

انواع ویزای آذربایجان :

  •  ویزای توریستی آذربایجان
  •  ویزای تجاری آذربایجان

ویزای عادی و فوری آذربایجان

ویزای تجاری یکماهه آذربایجان

ویزای سه ماهه تجاری آذربایجان

ویزای یکساله مولتی آذربایجان

بهاران سیر تمامی انواع ویزاهای آذربایجان را طبق درخواست شما و با توجه به تکمیل بودن مدارک لازم برایتان از سفارت آذربایجان گرفته و تحویل شما می دهد تا با آسودگی خاطر به آذربایجان و نیز باکو سفر کنید.

قوانین کلی صدور ویزا آذربایجان :

هزینه پرداخت‌شده برای ویزا آذربایجان مسترد نخواهد شد و قابل برگشت نیست.

آژانس‌های مسافرتی می‌توانند درخواست ویزا آذربایجان را برای اتباع ایرانی و به صورت توریستی داشته باشند و برای سایر انواع ویزا، پیشنهاد می شود متقاضی حتماً مشورت لازم را با کارشناسان ما داشته باشد.

  • ویزا الکترونیک آذربایجان را می توان به راحتی از هر مکان قابل دسترسی به اینترنت تهیه نمود و در سفارتخانه ها یا کنسولگری های جمهوری آذربایجان و همچنین در مبادی ورود به جمهوری آذربایجان امکان صرفه جویی در وقت را برای درخواست کننده ویزا فراهم می کند.(درصورت داشتن چنین حقی)
  • مدت اعتبار ویزا الکترونیک آذربایجان باکو فعلاً فقط 30 روز میباشد.
  • درخواست آنلاین خانوادگی برای ویزا آذربایجان باکو حداقل برای 2 نفر و حداکثر 10 نفر امکانپذیر است چنانچه تعداد اعضای خانواده تان بیش از 10 نفر باشد، شما می توانید برای 2 یا چند خانواده ارایه درخواست دهید. ولی از طریق شرکت بهاران سیر به هر تعدادی که باشید برایتان ویزا آذربایجان باکو را دریافت کنید.

ویزای عادی آذربایجان باکو :

ویزای یکبار ورود آذربایجان :

صاحبان این ویزا در طول مدت فوق تنها یک بار می‌توانند به قلمرو جمهوری آذربایجان ورود و خروج داشته باشند.

ویزای کثیرالورود مولتی آذربایجان :

مدت اعتبار این نوع ویزا از زمان صدور حداکثر تا ۲ سال است. صاحبان این ویزا می‌توانند در طول مدت اعتبار آن به دفعات به قلمرو جمهوری آذربایجان ورود و خروج داشته باشند.

ویزای ورود: مدت اعتبار این نوع ویزا برای یک بار ورود وخروج، 90روز اعتبار اززمان صدور دارید.

مدت اعتبار گذرنامه یا سند عبور از مرز باید حداقل 6 ماه بیشتر از تاریخ انقضای مدت ویزای الکترونیک مورد نظر باشد.

ویزای ورود عادی (یک بار ورود): صاحبان این ویزا در طول 90روزاززمان صدور تنها یکبار میتوانند به خاک کشور جمهوری آذربایجان ورود و خروج داشته باشند.

ویزا با وروذ نا محدود:مدت اعتبار این ویزا از زمان صدور حداکثر تا 2سال تعیین میگردد.دارندگان این نوع ویزا میتوانند به دفعات نامحدود اجازه ورود و خروج داشته باشند در زمان اعتبار ویزا.
مدت اقامت در کشور در وزا ثبت شده است و تنها در طول دوره اعتبار قابل استفاده است، چناچه در طول مدت اعتبار اسفاده نشود از درجه اعتبار ساقط میشود.

ویزای ترانزیت یک یا دوبار ورود به آذربایجان:

برای اتباع خارجی و افراد فاقد تابعیت که برای رسیدن به کشور ثالث قصد عبور از آذربایجان را دارند این نوع ویزا صادر میشود.مدت اعتبار از زمان صدور 30روز و مدت اقامت حداکثر 5روز تعیین شده است.

طبق اعلام سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، از مورخه ۲۵ اسفند سال ۱۳۹۶ اتباع ایران در سفرهای هوایی به جمهوری آذربایجان نیازی به مراجعه به نمایندگی‌های این کشور در ایران ندارند و می‌توانند روادید خود را هنگام ورود به جمهوری آذربایجان در فرودگاه‌های بین المللی این کشور دریافت کنند!

جدول قیمت انواع ویزای آذربایجان باکو

جدول هزینه ویزای آذربایجان ،قیمت ویزا آذربایجان در سال 98 و 99
نوع ویزا آذربایجان اعتبار ویزا آذربایجان قیمت ویزا آذربایجان $ مدت زمان لازم برای صدور ویزا آذربایجان
ویزا الکترونیکی عادی توریستی آذربایجان یک بار ورود سینگل یک ماهه 26 دلار 3 تا 5 روز کاری طبق تعیین سایت
ویزا الکترونیکی فوری آذربایجان – – – 56 دلار

فیلم کوتاه جاذبه های گردشگری باکو آذربایجان :

سوالات متداول درباره دریافت ویزا آذربایجان (باکو) :

ویزا الکترونیکی آذربایجان و باکو را می توانید براحتی از هر نقطه قابل دسترس به اینترنت تهیه نمائید و درصورت داشتن چنین حقی در سفارتخانه ها یا کنسولگری های جمهوری آذربایجان و همچنین در مبادی ورود به جمهوری آذربایجان امکان صرفه جویی در وقت را برای درخواست کننده ویزا فراهم می کند.

ویزای عادی آذربایجان بین 1 تا 5 روز کاری و تاریخ ورود توسط سایت تعیین می شود.

مدت اعتبار ویزا الکترونیک آذربایجان فعلاً 30 روز میباشد و البته احتمال تغییر خواهد داشت که مجدد باید استعلام نمائید.

درخواست ویزای الکترونیکی آذربایجان به صورت خانوادگی حداقل برای 2 نفر و حداکثر تا 10 نفر امکانپذیر است.

درخواست گروهی ویزا آذربایجان حداقل برای 10 نفر و حداکثر 300 نفر قابل دسترس است.

سفارت آذربایجان و شرکت آسان ویزا در طی 2 تا 5 روز کاری بسته به نوع ویزا شما ، درخواست شما را بررسی کرده و از طریق کارگزار یهاران سیر به اطلاع‌تان می‌رساند.

البته احتمال تغییر در این بازه زمانی وجود دارد و باید این نکته را مدّنظر داشته باشید.

باید به اداره کل مهاجرت جمهوری آذربایجان مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید وارد وب سایت www.migration.gov.az شوید.

می دانید که ویزا از طرف نمایندگی کشور مقصد یعنی سفارتخانه و یا کنسولگری صادر می شود و کارگزار تنها پیگیری امور را بر عهده دارد و نمی توان تضمین 100% برای صدور ویزا بدون رد شدن و یا عدم ریجکت شدن آن داد و تبلیغاتی که از این دست صورت می گیرد صرفاً تبلیغات واهی هستند.

ولی با توجه به تجربه بالای بهران سیر در زمینه اخذ ویزا آذربایجان از سفارت آن ، سعی می شود با تکمیل مدارک مثبته و درج صحیح اطلاعات مسافرین ، احتمال صدور ویزا آذربایجان برای شما به حداکثر برسد تا ریجکت نشوید.

درصورت رد صدور ویزای الکترونیکی آذربایجان ، اتباع خارجی و یا افراد بدون تابعیت جهت دریافت ویزا آذربایجان می توانند به نمایندگی دیپلماتیک مربوطه جمهوری آذربایجان دوباره مراجعه کنند.

سفارتخانه و کنسولگری‌های آذربایجان در ایران

سفارت جمهوری آذربایجان

تهران، پاسداران، خيابان نيستان سوم، کوچه راستوان، پلاک ۱۶، کدپستی: ۱۹۴۴۹۶۵۱۱۴
تلفن: ۵-۲۲۵۵۹۵۵۳ (۰۲۱) / نمابر: ۲۲۵۵۸۱۸۳ (۰۲۱)

کنسولگری سفارت آذربایجان در تهران :

تهران، نیاوران، خیابان شهید پورابتهاج، خیابان خداوردی، کوچه سیزدهم غربی، نبش کوچه شیرافکن، پلاک ۵
تلفن: ۲۲۲۹۱۱۴۴(۰۲۱) / آدرس پست الکترونيکي: az.embassy.tehran@gmail.com
ساعت پذیرش برای اخذ ویزا: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر

کنسولگری سفارت آذربایجان در تبریز :

تبریز، بلوار ولیعصر، خیابان عارف، پلاک ۹ / تلفن: ۳۳۳۳۴۸۰۳ (۰۴۱)

البته توضیحات این صفحه صرفاً جهت راهنمایی بوده و هرلحظه احتمال تغییرات از طرف سفارت یا کنسولگری آذربایجان وجود دارد که می بایست برای برنامه ریزی سفر خود مجدداً استعلام بفرمائید و بابت هرگونه تغییرات و تصمیمات، مسئولیتی متوجه این شرکت نیست!

 

 

هزینه ویزای آذربایجان 98

قیمت ویزای آذربایجان سال 98

هزینه ویزای آذربایجان ۹۸

قیمت ویزای آذربایجان ۹۷

هزینه ویزای آذربایجان 97

هزینه ویزای باکو از تبریز

قیمت ویزای باکو در مرز

قیمت ویزای باکو 97

هزینه ویزای آذربایجان 99

قیمت ویزای آذربایجان سال 99

هزینه ویزای آذربایجان 99

قیمت ویزای آذربایجان 99

هزینه ویزای آذربایجان برای نوروز 99

هزینه ویزای باکو از تبریز در سال 99

قیمت ویزای باکو در مرز در سال 99

قیمت ویزای باکو نوروز 99

قیمت ویزا فرودگاهی آذربایجان در سال 99

ویزا عادی آذربایجان

ویزا عادی باکو

ویزا فوری آذربایجان

ویزا فوری باکو

قیمت ویزا آنلاین باکو

قیمت ویزا آنلاین آذربایجان

قیمت ویزا الکترونیکی باکو

قیمت ویزا الکترونیکی آذربایجان

راهنمایی ویزا آذربایجان

راهنمایی ویزا باکو

درخواست آنلاین ویزا باکو

درخواست الکترونیکی ویزا باکو

درخواست آنلاین ویزا آذربایجان

درخواست الکترونیکی ویزا آذربایجان

درباره مهاجرت دائم به آذربایجان

درباره اقامت دائم در آذربایجان

شرایط اقامت در آذربایجان

شرایط اقامت در باکو

آسان ویزا آذربایجان

ویزای آذربایجان در مرز

ویزای آذربایجان در فرودگاه

هزینه ویزای آذربایجان 98 و 99

سایت ویزای الکترونیکی آذربایجان

اخذ ویزای آذربایجان در مرز آستارا

آسان ویزا asan visa

آسان ویزا باکو

ویزای باکو در مرز

ارزانترین ویزای باکو

ویزا باکو 98

هزینه ویزای باکو از تبریز

قیمت ویزای باکو 98

قیمت ویزای باکو 99

مدارک لازم جهت اخذ ویزا باکو

مدارک لازم جهت اخذ ویزا آذربایجان

ویزا فوری باکو

ویزا فوری آذربایجان