خرید تور قشم در شهریار با هواپیما

عزیزان ساکن در شهریار (غرب استان تهران) یا حومه آن که می خواهید با تور هوایی قشم سفر کنید و در جستجوی آژانس مسافرتی و هواپیمایی معتبر در شهریار میگردید، آژانس بهاران سیر شهریار از سال 1385-2006 در اجرای تور قشم فعالیت دارد.

مجری مستقیم تور هوایی قشم در شهریار

بهاران سیر شهریار تور هوایی جزیره قشم را مستقیم اجرا می نماید و به همین دلیل با قیمت های بسیار پایین تر و مناسب تری نسبت به سایر آژانسهای هواپیمایی در اختیار شما می گذارد تا برایتان مقرون به صرفه باشد.

مزیت تورهای قشم ما :

  • اجرای تور هوایی قشم به تعداد شب های اقامت مختلف طبق نظر شما مسافرین انجام می شود و از این نظر محدودیتی ندارد.
  • صدور بلیط رفت و برگشت هواپیما به قشم با بهترین تایم پروازی و بهترین ایرلاین ها و شرکتهای هوایی به صورتی که بیشترین زمان برای مسافر باقی بماند.
  • رزرو تمامی هتل های لوکس مد نظر شما در مناطق مختلف توریستی شهر قشم
  • انجام گشت های شهری مختلف در قشم ( بازدید از مراکز مهم خرید در قشم ، بازدید از نقاط جذاب توریستی و طبیعتگردی و گردشگری جزیره زیبای قشم )
  • صدور بیمه مسافرتی و بیمه کرونا درصورت درخواست مسافر

قیمت تور هوایی قشم در شهریار

همکاران و کارشناسان رزرو تور قشم در شرکت بهاران سیر همواره تلاش می کنند تا با پیشنهاد تاریخهای آفری و لحظه آخری و استفاده از پرواز چارتر قشم و هتل های گارانتی شده در قشم بتوانند نرخ و قیمت تور قشم را کاهش دهند.

کیفیت خدمات تور هوایی قشم در تورهای بهاران تراول همواره کنترل می گردد تا رضایت مسافرین حاصل شده و مبلّغ ما برای سایر مسافرین باشند.

در تاریخهای مختلف ، نرخ و قیمت تور هوایی قشم متفاوت بوده و پروازهای هر شرکت هوایی با سایر ایرلاین ها در تورهای قشم باعث تفاوت در قیمت تور قشم می گردد.

پس سعی کنید با مشورت گرفتن از همکاران مجرّب ما ، بهترین گزینه قیمتی و کیفیتی را برای سفر به قشم انتخاب نمائید.

خرید حضوری یا تلفنی تور هوایی قشم

با توجه به موقعیت بهاران سیر در غرب استان تهران و شهرستان شهریار ، برای استفاده از تمام خدمات مسافرتی و هواپیمایی می توانید به صورت حضوری تشریف آورده و از نزدیک با کارشناسان تور قشم مشورت کرده و تور خود را رزرو کنید.

هر چند برای سهولت شما عزیزان به صورت تلفنی می توانید با ما تماس بگیرید و بعد از هماهنگی با کارشناسان رزرو تور قشم مدارک صادر شده خود را بر روی واتساپ یا تلگرام دریافت کنند.

تلفن آژانس هواپیمایی در شهریار

برای اطلاع از آفرهای تور قشم حتماً پیج اینستاگرام ما را فالو (دنبال) کنید تا علاوه بر مشاهده مناطق زیبای گردشگری و آشنایی با اماکن توریستی زیبا داخلی و خارجی ، از قیمت های لحظه آخری تور و پروازهای ما هم مطلع شوید.

از هر جای ایران یا هر جای دنیا که هستید کافیست تلفنی یا واتساپی با ما تماس بگیرید ، تمامی مدارک لازم برای سفرتان را برروی واتساپ یا تلگرام ارسال می کنیم و براحتی می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری ، در سریع ترین زمان ممکن مدارک را دریافت کرده و به سفر بروید.

آدرس تلفن آژانس هواپیمایی مسافرتی فروشنده تور و بلیط قشم در شهریار