خرید تور کربلا در شهریار با هواپیما

عزیزان ساکن در شهریار (غرب استان تهران) یا حومه آن که می خواهید به صورت قانونی و تحت مجوز سازمان حج و زیارت با تور هوایی کربلا سفر کنید و در جستجوی آژانس مسافرتی و هواپیمایی معتبر در شهریار میگردید، آژانس بهاران سیر شهریار از سال 1385-2006 در اجرای تور کربلا هوایی فعالیت دارد.

مجری مستقیم تور هوایی کربلا در شهریار

بهاران سیر شهریار تور هوایی کربلا معلی را مستقیم اجرا می نماید و به همین دلیل با قیمت های بسیار پایین تر و مناسب تری نسبت به سایر آژانسهای هواپیمایی در اختیار شما می گذارد تا برایتان مقرون به صرفه باشد.

در کشور عراق امنیت زایر و خدمات کاملی که دریافت می کنید ، همراه با پوشش بیمه مسافرتی از اهمیت بالایی برخوردار است و زمانی که به صورت قانونی و در قالب کاروانهای سازمان حج و زیارت مشرف می شوید خیال شما آسوده خواهد بود.

اخذ ویزا عراق در شهریار

سفر به کشور عراق به صورت هوایی یا زمینی برای ایرانیان عزیز فعلاً نیاز به اخذ روادید (ویزای عراق) دارد که در تورهای کربلا هوایی ، این ویزا از طرف ما به عنوان کارگزار رسمی سازمان حج و زیارت برای زایرین عزیز انجام می گیرد و هزینه جداگانه ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ روادید و ویزای عراق و آخرین بخشنامه های مربوط به آن می توانید صفحه ویزای عراق در سال 1400 را مطالعه بفرمائید.

مزیت تورهای کربلا ما :

  • اجرای تور هوایی کربلا از نظر تعداد شب های اقامت محدودیت دارد و معمولاً 3شب نجف ، 3شب کربلا و یک شب اقامت در کاظمین است.
  • صدور بلیط رفت و برگشت هواپیما به نجف یا بغداد با بهترین تایم پروازی و بهترین ایرلاین ها و شرکتهای هوایی فعّال در مسیر تهران به نجف یا بغداد.
  • رزرو هتل های لوکس و مورد تایید بازرسین سازمان حج و زیارت در مناطق مختلف شهر زیارتی کربلا معلی و نزدیک حرم امام حسین و حضرت ابوالفضل عباس (ع)
  • انجام گشت های شهری مختلف در کربلا ( زیارت حرم سید الشهدا و حضرت عباس و حضور در بین الحرمین و تل زینبیه و خیمه گاه و مراکز مهم خرید در کربلا ، بازدید از نقاط زیارتی نجف و کاظمین )
  • صدور بیمه مسافرتی و بیمه کرونا درصورت درخواست مسافر

قیمت تور هوایی کربلا در شهریار

همکاران و کارشناسان رزرو تور کربلا در شرکت بهاران سیر همواره تلاش می کنند تا با پیشنهاد تاریخهای آفری و لحظه آخری و استفاده از پرواز چارتر نجف و کربلا و هتل های گارانتی شده در کربلا بتوانند نرخ و قیمت تور کربلا را طبق مصوبه سازمان حج و زیارت ارائه دهند.

کیفیت خدمات تور هوایی کربلا در تورهای بهاران تراول (بهاران سیر) همواره توسط بازرسین سازمان حج و زیارت کنترل می گردد تا رضایت مسافرین حاصل شده و مبلّغ ما برای سایر زایرین باشند.

در تاریخهای مختلف ، نرخ و قیمت تور هوایی کربلا طبق پکیجهای متنوع سازمان حج متفاوت بوده و پروازهای هر شرکت هوایی با سایر ایرلاین ها در تورهای کربلا باعث تفاوت در قیمت تور کربلا می گردد.

پس سعی کنید با مشورت گرفتن از همکاران مجرّب ما ، بهترین گزینه قیمتی و کیفیتی را برای سفر به کربلا انتخاب نمائید.

خرید حضوری یا تلفنی تور هوایی کربلا

با توجه به موقعیت بهاران سیر در غرب استان تهران و شهرستان شهریار ، برای استفاده از تمام خدمات مسافرتی و هواپیمایی می توانید به صورت حضوری تشریف آورده و از نزدیک با کارشناسان تور زیارتی کربلا مشورت کرده و تور خود را رزرو کنید.

هر چند برای سهولت شما عزیزان به صورت تلفنی می توانید با ما تماس بگیرید و بعد از هماهنگی با کارشناسان رزرو تور هوایی کربلا مدارک صادر شده خود را بر روی واتساپ یا تلگرام دریافت کنند.

تلفن آژانس هواپیمایی در شهریار

برای اطلاع از آفرهای لحظه آخری تور کربلا حتماً پیج اینستاگرام ما را فالو (دنبال) کنید تا علاوه بر مشاهده مناطق زیبای گردشگری و آشنایی با اماکن توریستی زیبا داخلی و خارجی ، از قیمت های لحظه آخری تور کربلا و پروازهای نجف و بغداد هم مطلع شوید.

از هر جای ایران یا هر جای دنیا که هستید کافیست تلفنی یا واتساپی با ما تماس بگیرید ، تمامی مدارک لازم برای سفرتان به کربلا معلی و نجف اشرف را برروی واتساپ یا تلگرام ارسال می کنیم و براحتی می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری ، در سریع ترین زمان ممکن مدارک را دریافت کرده و به عراق بروید.

آدرس تلفن آژانس هواپیمایی مسافرتی فروشنده تور و بلیط کربلا در شهریار