خرید تور بانکوک و پاتایا تایلند در شهریار

شما عزیز ساکن در غرب استان تهران و حومه شهرستان شهریار که می خواهید از مرز هوایی به بانکوک و پاتایا تایلند سفر کنید و در جستجوی یک آژانس مسافرتی و هواپیمایی معتبر در شهریار میگردید که مجری تور تایلند باشد ، بهاران سیر شهریار از سال 1385-2006 در این خصوص فعالیت دارد.

مزیت های تورهای بانکوک و پاتایا ما :

  • صدور بلیط رفت و برگشت بانکوک و پاتایا با انتخاب برترین تایم های پروازی هواپیمایی ماهان و شرکتهای هوایی در مسیر بانکوک و پاتایا
  • اخذ ویزا تایلند برای تمامی مسافرین تور تایلند به صورت رایگان روی هزینه تور پرداخت شده
  • اجرای تورهای هوایی بانکوک و پاتایا با تعداد شب های اقامت مختلف طبق نظر و سلیقه شما انجام می شود (معمولاً تورهای بانکوک و پاتایا ما به صورت یک هفته ای می باشد)
  • رزرو تمامی هتل های لاکچری مد نظر شما در مناطق مختلف توریستی شهر بانکوک و پاتایا
  • انجام گشت های شهری مختلف در بانکوک و پاتایا ( بازدید از مراکز مهم خرید در بانکوک و پاتایا ، بازدید از نقاط جذاب توریستی و گردشگری و طبیعی بانکوک و پاتایا )
  • صدور بیمه مسافرتی همراه با طرح پوشش بیمه کرونا طبق نظر مسافر

قیمت تور هوایی تایلند در شهریار

همکاران و کارشناسان رزرو تور تایلند در شرکت بهاران تراول همواره در تلاش هستند تا با پیشنهاد تاریخهای تور آفری و لحظه آخری بانکوک و پاتایا و استفاده از پروازهای چارتر تایلند و هتل های گارانتی شده در بانکوک و پاتایا بتوانند نرخ و قیمت تور تایلند را برایتان کاهش دهند.

در تورهای ما همواره کیفیت خدمات ارائه شده به مسافرین گرامی کنترل می شود تا رضایت مسافرین حاصل شده و همین مسافرین عزیز بانکوک و پاتایا تاینلد باعث تبلیغات بعدی ما نزد دوستان خود شوند.

در تاریخهای مختلف ، نرخ و قیمت تور هوایی تایلند متفاوت شده و پروازهای هر ایرلاین با ایرلاین دیگر در تورهای بانکوک و پاتایا باعث تفاوت در قیمت تور تایلند می شود.

پس سعی کنید با مشورت گرفتن از همکاران مجرّب ما ، بهترین گزینه قیمتی و کیفیتی را برای سفر به بانکوک و پاتایا تایلند انتخاب نمائید.

حتماً برگه تور تایلند سال 1400 که دارای پکیج نرخی بانکوک و پاتایا ست را ببینید.

خرید حضوری یا تلفنی تور تایلند : بانکوک و پاتایا

با توجه به موقعیت بهاران سیر در غرب تهران (شهریار) ، می توانید بجز پیگیری تلفنی، حضوری به دفتر تشریف آورده و با کارشناسان تور تایلند مشورت کرده و تور را رزرو نمائید.

هر چند برای سهولت شما عزیزان به صورت تلفنی می توانید با ما تماس بگیرید و بعد از هماهنگی با کارشناسان رزرو تور بانکوک و پاتایا مدارک صادر شده خود را بر روی واتساپ یا تلگرام دریافت کنند.

تلفن آژانس هواپیمایی در شهریار

برای اطلاع از آفرهای تورهای تایلند : بانکوک و پاتایا حتماً پیج اینستاگرام ما را فالو (دنبال) کنید تا از قیمت های لحظه آخری تور و پروازهای تایلند مطلع شوید.

از هر جای ایران یا هر جای دنیا که هستید کافیست تلفنی یا واتساپی با ما تماس بگیرید ، تمامی مدارک لازم برای سفرتان را برروی واتساپ یا تلگرام ارسال می کنیم و براحتی می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری ، در سریع ترین زمان ممکن مدارک را دریافت کرده و به سفر بروید.

آدرس تلفن آژانس هواپیمایی مسافرتی فروشنده تور و بلیط بانکوک و پاتایا در شهریار