خرید تور استانبول

شما هموطن ایرانی عزیز که می خواهی با تور هوایی استانبول ترکیه سفر کنی و بدنبال یک آژانس مسافرتی و هواپیمایی معتبر میگردی ، آژانس بهاران سیر از سال 1385-2006 تاکنون در مسیر شهرهای مختلف ترکیه فعالیت درخشان دارد.

مجری مستقیم تور استانبول

این شرکت مجری مستقیم تور استانبول و سایر شهرهای مختلف ترکیه است و تور استانبول را به صورت عمده و با قیمت لحظه آخری و ارزان تر به شما مسافر عزیز ارائه می نماید. در صورتیکه اگر از مجری مستقیم تور خود را تهیه نکنید و با واسطه رزرو نمائید هزینه پرداختی شما قطعاً افزوده خواهد شد!

مزیت های تورهای استانبول ما :

  • صدور بلیط رفت و برگشت با انتخاب برترین تایم های پروازی همراه با بهترین ایرلاینها و شرکتهای هوایی در مسیر استانبول
  • اجرای تورهای هوایی استانبول با تعداد شب های اقامت مختلف طبق نظر و سلیقه شما
  • رزرو تمامی هتل های لوکس مد نظر شما در مناطق مختلف توریستی شهر استانبول
  • انجام گشت های شهری مختلف در استانبول ( بازدید از مراکز مهم خرید در استانبول ، بازدید از نقاط جذاب توریستی و گردشگری و طبیعی استانبول )
  • صدور بیمه مسافرتی و بیمه کرونا طبق نظر مسافر

تور هوایی استانبول ترکیه

*** اقامت مسافرین در تورهای استانبول ما به درخواست ایشان در هتل های لوکس و در بهترین موقعیت میدان تکسیم انجام می شود ***

پکیج تور مسافرتی با خدمات کامل:

(بلیط رفت و برگشت هواپیما+اقامت در هتل های لاکچری استانبول+ترانسفر+لیدر تور+گشت+بیمه)

اجرای تور استانبول لحظه آخری و قیمت مناسب با اقامت های متنوع طبق انتخاب شما:

3شب و 4روزه  |  4شب و 5روزه  |  6شب و 7روزه

پروازهای تایم مناسب برای تور استانبول توسط همکاران ما اوکی میشود که بیشترین استفاده از روزهای سفر را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت عکس هتل ها و نیز موقعیت هتل و رزرو فوری و دریافت مدارک با ما تماس بگیرید

قیمت تور هوایی استانبول

همکاران و کارشناسان رزرو تور استانبول در شرکت ما همواره در تلاش هستند تا با پیشنهاد تاریخهای آفری و لحظه آخری و استفاده از پروازهای چارتری استانبول و هتل های گارانتی شده در استانبول بتوانند نرخ و قیمت تور استانبول را برایتان کاهش دهند تا با هزینه کمتری به سفر بروید.

در تورهای بهاران تراول همواره کیفیت خدمات ارائه شده به مسافرین گرامی کنترل می گردد تا رضایت مسافرین حاصل شده و همین مسافرین عزیز باعث تبلیغات بعدی ما شوند.

در تاریخهای مختلف ، نرخ و قیمت تور هوایی استانبول متفاوت بوده و پروازهای هر ایرلاین با ایرلاین دیگر در تورهای استانبول باعث تفاوت در قیمت تور استانبول برای ساکنین محترم شهریار می گردد.

پس سعی کنید با مشورت گرفتن از همکاران مجرّب ما ، بهترین گزینه قیمتی و کیفیتی را برای سفر خود به استانبول ترکیه انتخاب نمائید.

خرید حضوری یا تلفنی تور هوایی استانبول

با توجه به موقعیت بهاران سیر در غرب استان تهران ، برای استفاده از تمام خدمات مسافرتی و هواپیمایی می توانید به صورت حضوری تشریف آورده و از نزدیک با کارشناسان تور استانبول مشورت کرده و تور خود را رزرو کنید.

هر چند برای سهولت شما عزیزان به صورت تلفنی می توانید با ما تماس بگیرید و بعد از هماهنگی با کارشناسان رزرو تور استانبول مدارک صادر شده خود را بر روی واتساپ یا تلگرام دریافت کنند.

تلفن آژانس هواپیمایی در شهریار

برای اطلاع از آفرهای تور استانبول حتماً پیج اینستاگرام ما را فالو (دنبال) کنید تا علاوه بر مشاهده مناطق زیبای گردشگری و آشنایی با اماکن توریستی زیبا داخلی و خارجی ، از قیمت های لحظه آخری تور و پروازهای ما هم مطلع شوید.

از هر جای ایران یا هر جای دنیا که هستید کافیست تلفنی یا واتساپی با ما تماس بگیرید ، تمامی مدارک لازم برای سفرتان را برروی واتساپ یا تلگرام ارسال می کنیم و براحتی می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری ، در سریع ترین زمان ممکن مدارک را دریافت کرده و به سفر بروید.

آدرس تلفن آژانس هواپیمایی مسافرتی فروشنده تور و بلیط استانبول