خرید تور آنتالیا در شهریار

شما عزیز ساکن در غرب استان تهران و حومه شهرستان شهریار که می خواهید از مرز هوایی به آنتالیا ترکیه سفر کنید و در جستجوی یک آژانس مسافرتی و هواپیمایی معتبر در شهریار میگردید که مجری تور آنتالیا باشد ، بهاران سیر شهریار از سال 1385-2006 در این منظقه فعالیت دارد.

مزیت های تورهای آنتالیا ما :

  • صدور بلیط رفت و برگشت آنتالیا با انتخاب برترین تایم های پروازی همراه با بهترین ایرلاینهای ترک و شرکتهای هوایی در مسیر آنتالیا ، دنیزلی و اسپارتا
  • اجرای تورهای هوایی آنتالیا با تعداد شب های اقامت مختلف طبق نظر و سلیقه شما انجام می شود (معمولاً تورهای آنتالیا ما به صورت 6شب و 7روز می باشد)
  • رزرو تمامی هتل های لاکچری مد نظر شما در مناطق مختلف توریستی شهر آنتالیا با خدمات ALL و UALL
  • انجام گشت های شهری مختلف در آنتالیا ( بازدید از مراکز مهم خرید در آنتالیا ، بازدید از نقاط جذاب توریستی و گردشگری و طبیعی آنتالیا )
  • صدور بیمه مسافرتی همراه با طرح پوشش بیمه کرونا طبق نظر مسافر

قیمت تور هوایی آنتالیا در شهریار

همکاران و کارشناسان رزرو تور آنتالیا در شرکت بهاران تراول همواره در تلاش هستند تا با پیشنهاد تاریخهای تور آفری و لحظه آخری آنتالیا و استفاده از پروازهای چارتر آنتالیا و هتل های گارانتی شده در آنتالیا بتوانند نرخ و قیمت تور آنتالیا را برایتان کاهش دهند.

در تورهای ما همواره کیفیت خدمات ارائه شده به مسافرین گرامی کنترل می شود تا رضایت مسافرین حاصل شده و همین مسافرین عزیز آنتالیا باعث تبلیغات بعدی ما نزد دوستان خود شوند.

در تاریخهای مختلف ، نرخ و قیمت تور هوایی آنتالیا متفاوت شده و پروازهای هر ایرلاین با ایرلاین دیگر در تورهای آنتالیا باعث تفاوت در قیمت تور آنتالیا برای مسافر می گردد.

پس سعی کنید با مشورت گرفتن از همکاران مجرّب ما ، بهترین گزینه قیمتی و کیفیتی را برای سفر به آنتالیا ترکیه انتخاب نمائید.

حتماً برگه تور هوایی آنتالیا سال 1400 که دارای پکیج نرخی آنتالیاست را ببینید.

خرید حضوری یا تلفنی تور هوایی آنتالیا

با توجه به موقعیت بهاران سیر در غرب استان تهران و شهرستان شهریار ، برای استفاده از تمام خدمات مسافرتی و هواپیمایی می توانید به صورت حضوری تشریف آورده و از نزدیک با کارشناسان تور آنتالیا مشورت کرده و تور خود را رزرو کنید.

هر چند برای سهولت شما عزیزان به صورت تلفنی می توانید با ما تماس بگیرید و بعد از هماهنگی با کارشناسان رزرو تور آنتالیا مدارک صادر شده خود را بر روی واتساپ یا تلگرام دریافت کنند.

تلفن آژانس هواپیمایی در شهریار

برای اطلاع از آفرهای تور آنتالیا حتماً پیج اینستاگرام ما را فالو (دنبال) کنید تا علاوه بر مشاهده مناطق زیبای گردشگری و آشنایی با اماکن توریستی زیبا داخلی و خارجی ، از قیمت های لحظه آخری تور و پروازهای ما هم مطلع شوید.

از هر جای ایران یا هر جای دنیا که هستید کافیست تلفنی یا واتساپی با ما تماس بگیرید ، تمامی مدارک لازم برای سفرتان را برروی واتساپ یا تلگرام ارسال می کنیم و براحتی می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری ، در سریع ترین زمان ممکن مدارک را دریافت کرده و به سفر بروید.

آدرس تلفن آژانس هواپیمایی مسافرتی فروشنده تور و بلیط آنتالیا در شهریار